教育王國

標題: 58萬教育費,可以…… [打印本頁]

作者: lemonnazybaby    時間: 07-7-22 13:25     標題: 58萬教育費,可以……

今日看了新聞, 有家長為入九龍塘一間名小學, 居然願意付出58萬給一位教師求一個叩門位, 實在感到非常吃驚。

其實將58萬當作教育費,用在子女身上, 效果肯定大過單一個學位,

58萬教育費可以做什麼呢? 大家有什麼意見?
下面是一些建議:

●在全港最貴學費的香港國際學校讀4年
學費每年約12萬至14萬元,58萬元夠讀4年多
●夠兩小孩讀畢拔萃女小學
學費約每年3.6萬元,58萬元夠讓兩個小孩讀畢小學(43.2萬)有餘
●足夠在拔萃女小學/書院由小一升讀至中七
每年學費3.8萬元,讀完中七課程需27萬元,58萬元夠一名小孩由小學讀至中七(49萬)有餘
●足夠在本地大學讀畢4學位
每年學費4.2萬元,讀一個(3年制)學位要12.6萬,58萬元夠讀4個學位(50.4萬)有餘
●足夠留學北京20年讀5學位
學費每年1萬至2萬元, 生活費約2萬元一年,58萬元夠一個學生留學北京20年,讀5個學位(每個學位讀4年)
●足夠到劍橋大學留學2年
學費每年約1.2萬英鎊,生活費每年約5000英鎊,折合約27萬港元一年,58萬元足夠留學劍橋2年
作者: fattymama    時間: 07-7-22 15:16

最難得o既係有人信 .唉,讀書"姐",駛唔駛做到咁呀!唔通入o左去真係唔駛讀都入到大學 ?
作者: 健朗媽咪    時間: 07-7-22 16:24

原文章由 fattymama 於 07-7-22 15:16 發表
最難得o既係有人信 .唉,讀書"姐",駛唔駛做到咁呀!唔通入o左去真係唔駛讀都入到大學 ?



可能嗰位家長覺得, 用58萬買個學位, 好過用成千萬喺名校網買間屋

而且對嗰d買開名牌的人, 買個名牌袋閒閒地都10萬8萬啦,仲係用幾用就擺埋一邊, 買個學位58萬, 對佢地嚟講, 好抵買la, 起碼都可以成世攞出嚟講, 攞嚟炫耀

[ 本文章最後由 健朗媽咪 於 07-7-22 16:31 編輯 ]
作者: Tigerprawn    時間: 07-7-22 17:44

"58萬教育費可以做什麼呢? 大家有什麼意見?
下面是一些建議:"

You are based on what can be done AFTER the kid got into the "system".  Now they are paying to get into it.
作者: G-Ma    時間: 07-7-22 22:35

有58萬可以讀好好嘅學校啦, 駛唔駛用嚟買位呢
作者: bowling68    時間: 07-7-22 23:24

如果兩三萬, 肯定大把人落 "搭".
作者: 701003    時間: 07-7-23 00:36

原文章由 fattymama 於 07-7-22 15:16 發表
最難得o既係有人信 .唉,讀書"姐",駛唔駛做到咁呀!唔通入o左去真係唔駛讀都入到大學 ?

not only 升大學, maybe曉飛
作者: may_mng    時間: 07-7-23 00:46

搵個教得好好o既補習老師,跟足放學後的half day
58萬一定可以用好耐......

我以前試過幫一個小學生補習
每個星期一至五
每天四小時,一個月會收佢萬六、萬七元
我自問都收得好貴.....
所以你話58萬.......
真係想點都得啦

原文章由 701003 於 07-7-23 00:36 發表

not only 升大學, maybe曉飛

作者: karenlyk    時間: 07-7-23 05:02

58萬留番去旅好過啦,讀萬卷書不如行萬里路

俾58萬買個學位簡直係"死蠢"

原文章由 may_mng 於 07-7-23 00:46 發表
搵個教得好好o既補習老師,跟足放學後的half day
58萬一定可以用好耐......

我以前試過幫一個小學生補習
每個星期一至五
每天四小時,一個月會收佢萬六、萬七元
我自問都收得好貴.....
所以你話58萬... ...


作者: judy    時間: 07-7-23 10:14

原文章由 may_mng 於 07-7-23 00:46 發表
搵個教得好好o既補習老師,跟足放學後的half day
58萬一定可以用好耐......


我就寧願花58萬入讀好的學校,也不願花一分一毫於補習上。

作者: Pelican    時間: 07-7-23 10:38

●在全港最貴學費的香港國際學校讀4年
學費每年約12萬至14萬元,58萬元夠讀4年多

唔好諗住話入就入,人地個 waiting list 好長,亦要預多筆 debenture;同埋,讀完 4 年,咁跟住點 ?


●夠兩小孩讀畢拔萃女小學
學費約每年3.6萬元,58萬元夠讓兩個小孩讀畢小學(43.2萬)有餘
●足夠在拔萃女小學/書院由小一升讀至中七
每年學費3.8萬元,讀完中七課程需27萬元,58萬元夠一名小孩由小學讀至中七(49萬)有餘

而家佢就係入唔到名校,先會比 58 萬,


●足夠在本地大學讀畢4學位
每年學費4.2萬元,讀一個(3年制)學位要12.6萬,58萬元夠讀4個學位(50.4萬)有餘
●足夠留學北京20年讀5學位
學費每年1萬至2萬元, 生活費約2萬元一年,58萬元夠一個學生留學北京20年,讀5個學位(每個學位讀4年)
●足夠到劍橋大學留學2年
學費每年約1.2萬英鎊,生活費每年約5000英鎊,折合約27萬港元一年,58萬元足夠留學劍橋2年


咁快講大學?小一都未開始讀,可能到升中時又要酬錢。


[ 本文章最後由 Pelican 於 07-7-23 11:46 編輯 ]
作者: circleda    時間: 07-7-23 11:16

奇怪個位家長肯比58萬都應該唔係lailai閑既, 咁去考私立直資又或者叩門都好大機會, 會有得揀, 點解一定要去拔小呢? 如果個仔係好唔得既, 入左去咪又係墊底, 好過癮咩?

原文章由 lemonnazybaby 於 07-7-22 13:25 發表
今日看了新聞, 有家長為入九龍塘一間名小學, 居然願意付出58萬給一位教師求一個叩門位, 實在感到非常吃驚。

其實將58萬當作教育費,用在子女身上, 效果肯定大過單一個學位,

58萬教育費可以做 ...

[ 本文章最後由 circleda 於 07-7-23 11:17 編輯 ]
作者: Pelican    時間: 07-7-23 11:39

原文章由 circleda 於 07-7-23 11:16 發表
奇怪個位家長肯比58萬都應該唔係lailai閑既, 咁去考私立直資又或者叩門都好大機會, 會有得揀, 點解一定要去拔小呢? 如果個仔係好唔得既, 入左去咪又係墊底, 好過癮咩?



我覺得,唔係個個人肯面對現實,承認自己孩子 "唔得" 。

而且,學校面試結果難保 100% 公平反映學生能力,
好多考唔到的孩子,亦的確未必差過考到的那些,
家長一般都唔覺得自己孩子考唔到,係未夠班,只會覺得係唔好采而已,(當然,成功考到的,就會覺得自己係憑實力喇)。

其實家長為入心儀學校,真係會用盡不同的方式,
我唔信真係咁多人都咁 "冇所謂",
不過有 d 人係 "合法" 地爭取,但亦有人用 "非法" 途徑。

[ 本文章最後由 Pelican 於 07-7-23 11:48 編輯 ]




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5