教育王國
標題: 新基灣-升中一成績大倒退(2006-7) [打印本頁]
作者: JamesErica 時間: 07-7-22 09:38 標題: 新基灣-升中一成績大倒退(2006-7)
跟據蘋果日報21 July 2007 A10版公佈今年(2006-7)新基灣-升中一成績只得72%去Band 1中學, 比對舊年2005-6 over 90% (refer to her website) 是有很大的退步, Big Surprise!
[ 本文章最後由 JamesErica 於 07-7-23 22:24 編輯 ]
作者: Sindy 時間: 07-7-22 11:02
原文章由 JamesErica 於 07-7-22 09:38 發表 
跟據蘋果日報A10版公佈今年(2006-7)新基灣-升中一成績只得72%去Band 1中學, 比對舊年2005-6 over 90% (refer to her website) 是有很大的退步, Big Surprise!
係喎...今年得95個派得似樣架咋喎.....唓....咁駛乜讀佢呀...
作者: sue2moumou 時間: 07-7-23 00:01
原文章由 JamesErica 於 07-7-22 09:38 發表 
跟據蘋果日報A10版公佈今年(2006-7)新基灣-升中一成績只得72%去Band 1中學, 比對舊年2005-6 over 90% (refer to her website) 是有很大的退步, Big Surprise!
係咩! 但我見報紙係話2006-7, 係咪即係舊年, 今年係07-08, 會唔會有變呀? 我又睇到有個關於新基灣topic (好似係名校不准留長髮....), 有人話新基灣今年有72%派英中喎, 淨係英中都咁多, 咁band 1咪重厲害
作者: jaja 時間: 07-7-23 10:35
因為今年用升中分班試分配中一派位....咁即係反映依家佢地水平
作者: kcafa 時間: 07-7-23 11:40 標題: 基灣
係啦,除了英中是band 1,其實中中都有很多是band 1的。每個人對同一件事都有不同的觀點,其中可能包括很多的原因,所以要看你持什麼的態度去看事情。
作者: Sindy 時間: 07-7-23 18:55
原文章由 kcafa 於 07-7-23 11:40 發表 
係啦,除了英中是band 1,其實中中都有很多是band 1的。每個人對同一件事都有不同的觀點,其中可能包括很多的原因,所以要看你持什麼的態度去看事情。
庇理羅士女子中學 | 9 | 聖保羅男女中學 | 1 |
筲箕灣官立中學 | 1 | 聖士提反書院 | 1 |
皇仁書院 | 1 | 拔萃女書院 | 1 |
張祝珊英文中學 | 7 | 拔萃男書院 | 1 |
嘉諾撒書院 | 9 | 聖馬可中學 | 20 |
英華女書院 | 2 | 聖士提反女子中學 | 2 |
聖保羅書院 | 2 | 聖保祿中學 | 1 |
嘉諾撒聖方濟各書院 | 1 | 香港中國婦女會中學 | 10 |
港島民生書院 | 20 | 金文泰中學 | 2 |
中華基金中學 | 2 | 香港華仁書院 | 1 |
福建中學(觀塘) | 1 | 聖公會鄧肇堅中學 | 1 |
北角協同中學 | 1 | 慈幼英文學校 | 1 |
張振興伉儷書院 | 3 | 中華傳道會劉永生中學 | 7 |
顯理中學 | 3 | 嶺南衡怡紀念中學 | 4 [/td] |
嶺南中學 | 5 | 閩僑中學 | 1 |
文理書院(香港) | 2 | 漢華中學 | 1 |
衛理中學 | 3 |
以下呢幾間唔係band1中中掛......,最好架啦,有事實去睇
顯理中學 | 3 | 嶺南衡怡紀念中學 | 4 [/td] |
嶺南中學 | 5 | 閩僑中學 | 1 |
文理書院(香港) | 2 | 漢華中學 | 1 |
衛理中學 | 3 |
作者: SK1 時間: 07-7-23 19:20
北角協同中學係Band 3黎架.
作者: JamesErica 時間: 07-7-23 21:28
回應kcafa,
除金文泰公認是Band1中中之外,在現今HK的教育制度之下,試問你有信心給自己的小寶寶入讀你所說的Band1中中嗎?
Please also refer to Sindy #6 的回應吧!
[ 本文章最後由 JamesErica 於 07-7-24 05:59 編輯 ]
作者: JamesErica 時間: 07-7-23 21:46
回應Sue2moumou,
2005-6是指上年度, 2006-7是指今年度, 2007-8未到,怎可能有結果呢?
72%是指全部所有Band1, 請看她的附表(website). Don't play the game 啦!
作者: sue2moumou 時間: 07-7-23 21:59
原文章由 JamesErica 於 07-7-23 21:46 發表 
回應Sue2moumou,
2005-6是指上年度, 2006-7是指今年度, 2007-8未到,怎可能有結果呢?
72%是指全部所有Band1, 請看她的附表(website). Don't play the game 啦!
2007-08年度是指今年九月入讀中一那批學生, 全部都已經放了榜, 有哂結果喎. 報紙講o既result係咪指呢一批呢?
仲有我想問點解有哂咁accurate o既學校名單? 通常d小學唔會咁快發報消息, 因為恐防d學生仍會去執位/叩門, 尤其是果d派得唔理想o既學生.
作者: sue2moumou 時間: 07-7-23 22:07
sorry, sorry, 我見到個website喇, 唔會哂

作者: Xanthe 時間: 07-7-23 22:10
what is the date of this article??
原文章由 JamesErica 於 07-7-22 09:38 發表 
跟據蘋果日報A10版公佈今年(2006-7)新基灣-升中一成績只得72%去Band 1中學, 比對舊年2005-6 over 90% (refer to her website) 是有很大的退步, Big Surprise!
作者: Xanthe 時間: 07-7-23 22:12
sue2moumou,
這間學校好興放榜後第一時間post上網!
原文章由 sue2moumou 於 07-7-23 21:59 發表 
2007-08年度是指今年九月入讀中一那批學生, 全部都已經放了榜, 有哂結果喎. 報紙講o既result係咪指呢一批呢?
仲有我想問點解有哂咁accurate o既學校名單? 通常d小學唔會咁快發報消息, 因為恐防d學生仍會 ...
作者: maylmm 時間: 07-7-23 22:16
如果我無記錯o既話,佢地上年派去聖馬可中學都有40幾人
唔知點解今年得20人
作者: JamesErica 時間: 07-7-23 22:22
Published at Apple Daily 21 July 2007 page A10.
[ 本文章最後由 JamesErica 於 07-7-24 06:03 編輯 ]
作者: Lai'sFamily 時間: 07-7-23 22:35
原文章由 Sindy 於 07-7-23 18:55 發表 
第一志願 第二志願第三志願其他志願9019513
庇理羅士女子中學 9聖保羅男女中學1筲箕灣官立中學1聖士提反書院1皇仁書院1拔萃女書院 1張祝珊英文中學7拔萃男書院1嘉諾撒書院 9聖馬可中學20英華女書院2聖士提 ...
According to the list in their wed site, there have only 69 students directly to Band 1 English Secondary School. Therefore, the percentage to Band 1 English SS is lower than 72%.
作者: sue2moumou 時間: 07-7-23 23:18
原文章由 maylmm 於 07-7-23 22:16 發表 
如果我無記錯o既話,佢地上年派去聖馬可中學都有40幾人
唔知點解今年得20人
我check 過佢地舊年派去聖馬可有29, 今年點都係少左架囉.
作者: Sindy 時間: 07-7-24 00:26
原文章由 SK1 於 07-7-23 19:20 發表 
北角協同中學係Band 3黎架.
趕時間,睇漏左添.........仲有咩張振興...福建都唔係英中
作者: Xanthe 時間: 07-7-24 13:08
thanks.
原文章由 JamesErica 於 07-7-23 22:22 發表 
Published at Apple Daily 21 July 2007 page A10.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |