教育王國
標題: K2 是否可以開始去小學報名呀! [打印本頁]
作者: coffee_bar 時間: 07-7-21 12:10 標題: K2 是否可以開始去小學報名呀!
今年囝囝升讀 K2 拿!好多家長都開始考慮報邊間小學!
但我聽有位家長講,今年可以先去心儀學校報名面試,我想知程序如何呢?
作者: emiluihk 時間: 07-7-21 12:21
教統局法定之小一入學年齡爲 五歳八個月
即係話假如你仔仔係 2008年9 月夠咁大, 便可現
在向直資/ 私立小學申請2008/2009學年之小一
學位 ;
而津貼小學第一輪申請會係每年九月經由幼
稚園派發申請表 (即每年k3開學的第一個月)
希望能解答到你既疑問
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |