教育王國
標題: 名校禁長髮被責守舊 家長憤然為女兒轉校 [打印本頁]
作者: mission 時間: 07-7-21 08:29 標題: 名校禁長髮被責守舊 家長憤然為女兒轉校
保 安 局 前 局 長 葉 劉 淑 儀 出 名 護 髮 , 一 名 獲 東區 名 小 學 中 華 基 督
會 基 灣 小 學 ( 愛 蝶 灣 ) 取 錄 的 準 小 一 女 生 , 其 家 長 不 滿 該 校 在 禁 止 女 生 蓄 長 髮 一 事 上 無 彎 轉 , 憤 然 決 定 「 留 髮 不 留 人 」 , 為 女 兒 轉 校 , 以 示 抗 議 。 該 家 長 指 只 有 監 獄 才 不 容 許 女 性 留 長 頭 髮 , 「 難 道入 讀 該 學 校 就 等 同 進 入 監 獄 ? 」 記 者 : 倪 清 江
家 長 林 太 為 今 年 升 小 一 的 女 兒 在 自 行 派 位 階 段 選 報 基 灣 小 學 ( 愛 蝶 灣 ) , 獲 得 取 錄 。 林 太 在 本 月 5 日 瀏 覽 該 校 網 頁 時 , 發 現 相 中 的 女 學 生 全 是 短 髮 , 於 是 致 電 向 校 長 劉 惠 明 查 詢 , 才 得 悉 校 規 列 明 , 女 生 均 必 須 剪 短 頭 髮 。
違 規 者 會 被 記 缺 點林 太 表 示 , 劉 校 長 表 明 違 規 者 會 被 記 缺 點 , 累 積 至 3 個 大 過 就 必 須 退 學 。 林 太 稱 女 兒 學 芭 蕾 舞 , 在 跳 舞 時 留 有 長 髮 較 好 看 , 「 佢 話 6 月 比 賽 , 可 以 寫 信 申 請
4 月 開 始 留 , 呢 個 講 法 好 有 問 題 。 」 她 先 後 向 該 校 校 董 會 、
育 局 和 本 報 網 站 「 蘋 果
員 室 」 投 訴 。
「 學 校 完 全 無 彎 轉 , 畀 你
態 度 係 唔 讀 就 算 」 , 林 太 於 是 憤 然 取 消 註 冊 , 帶 女 兒 另 覓 小 學 , 「 呢 件 唔 係 小 事 , 係 關 乎 自 身 問 題 , 學 校 太 因 循 守 舊 。 」
該 校 校 長 劉 惠 明 回 應 說 , 有 關 校 規 可 能 在 37 年 前 創 校 時 已 存 在 , 定 立 目 的 是 要 提 升 學 生 的 自 理 能 力 , 「 長 頭 髮 要 人
幫 助 紮 起 頭 髮 , 形 成 依 賴 性 , 短 頭 髮 就 可 以 自 己 梳 , 培 養 獨 立 。 」
她 說 向 來 學 生 都 很 合 作 , 沒 有 人 違 規 而 被 記 過 , 這 規 定 就 如 有 些 學 校 歷 來 都 規 定 學 生 穿 旗 袍 和 男 生 冬 天 也 要 穿 短 褲 一 樣 , 「 校 規 就 好 似 法 律 , 等 佢
明 白 長 大
要 遵 守 社 會 規 範 。 」
校 規 趨 向 減 少 限 制資 助 小 學 校 長 會 副 主 席 馮 家 正 表 示 , 未 聽 過 有 小 學 禁 女 生 留 長 頭 髮 , 「 多 數 會 叫 留 長 髮 女 生 綁 起 或 紮 辮 。 」 他 指 現 時 的 校 規 趨 向 減 少 限 制 , 令 學 生 透 過 反 思 提 升 自 理 能 力 , 過 多 限 制 只 會 降 低 學 生 學 習 選 擇 和 批 評 思 考 能 力 。
基 灣 小 學 ( 愛 蝶 灣 ) 以 「 明 道律 己 」 作 為 校 訓 , 今 年 127 名 升 中 生 , 有 72% 獲 派 英 文 中 學 , 由 於 升 中 派 位 理 想 , 每 年 吸 引 不 少 東 區 家 長 報 讀 。蘋果日報
[ 本文章最後由 mission 於 07-7-21 08:30 編輯 ]
作者: mansdom 時間: 07-7-21 08:54
好呀! 早走早
作者: judy 時間: 07-7-21 09:21
原文章由 mansdom 於 07-7-21 08:54 發表 
好呀! 早走早
我都咁話。
作者: 池上遼一 時間: 07-7-21 09:50
呢間係名校?
同邊度比較?
剩係筲箕灣?
作者: Sandra_100 時間: 07-7-21 10:29
個校長話:長頭髮要人幫助紮起頭髮,形成依賴性,短頭髮就可以自己梳,培養獨立。
都唔 make sense, 小朋友都可以自己紮頭髮啦。同當年我阿媽一樣, 因為唔想幫我紮頭髮而唔俾我留長髮, 專制!:tongue:
[ 本文章最後由 Sandra_100 於 07-7-21 10:31 編輯 ]
作者: catthinmom 時間: 07-7-21 10:43

作者: River2004 時間: 07-7-21 10:57
唔留長頭髮就可以培養獨立?乜野道理呀?又唔係考紀律部隊…
作者: goat 時間: 07-7-21 11:51
原文章由 mission 於 07-7-21 08:29 發表 
「 長 頭 髮 要 人
幫 助 紮 起 頭 髮 , 形 成 依 賴 性 , 短 頭 髮 就 可 以 自 己 梳 , 培 養 獨 立 。 」
短頭髮都可以由父母/工人幫你梳姐.........
但係, 最大問題係, 呢篇報導來自蘋果wor...呢位校長"講o既野"有幾成真? 會唔會有斷章取義之可能?
作者: 麟媽媽 時間: 07-7-21 12:15
其實,校規當然係由學校定架喇,
如果家長唔認同學校方針,
咪唔好選佢囉,唔應該反轉要學校改變喎。
好似有一間學校,一定唔可以家長送飯,
又規定女兒忘記帶野,一律唔準家長送去。
有第二間學校,規定係操場都唔準跑,
仲有D 佛教學校規定成校都要食素,
又有D 女校規定唔準剪到個頭男仔咁。
如果家長都吓吓話學校呢樣嗰樣,
個仔女都唔慌會話跟足規舉囉。
[ 本文章最後由 麟媽媽 於 07-7-21 12:17 編輯 ]
作者: Bluestar 時間: 07-7-21 16:45
1. Usually schools only require girls to tie up their hair (ponytail, braids etc) with school-colour ribbons if hair is longer than shoulder-length. No need to cut.
2. I think most schools in HK do not allow students to RUN even in field / playground, because students might fall ==> parents complain ==> threaten to sue the school.
I don't like this rule either, but understand that the schools just want to avoid trouble / disputes with parents over this item.
作者: 5354 時間: 07-7-21 18:45
Parents problem....Pls dont choose this school if u r not accept this rule.
[ 本文章最後由 5354 於 07-7-21 18:47 編輯 ]
作者: dickielam 時間: 07-7-21 19:36
原文章由 麟媽媽 於 07-7-21 12:15 發表 
其實,校規當然係由學校定架喇,
如果家長唔認同學校方針,
咪唔好選佢囉,唔應該反轉要學校改變喎。
好似有一間學校,一定唔可以家長送飯,
又規定女兒忘記帶野,一律唔準家長送去。
有第二間學校,規定係 ...
同意, 家長在選校之前應該了解心儀學校的校規, 若不認同便不要選擇. 而不是要學校去改變校規來遷就家長.
作者: sally.cc 時間: 07-7-21 20:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: navigator 時間: 07-7-22 07:43
原文章由 mission 於 07-7-21 08:29 發表 
保 安 局 前 局 長 葉 劉 淑 儀 出 名 護 髮 , 一 名 獲 東區 名 小 學 中 華 基 督
會 基 灣 小 學 ( 愛 蝶 灣 ) 取 錄 的 準 小 一 女 生 , ...
每間學校都有自己的校規,要求學生嚴格遵守校規是訓練紀律修養的一種辦法。就像國有國法,家有家規一樣,我們既然在此地生活就得遵守,縱使有些規則與我們的喜惡、興趣呀等產生了茅盾;唯我們在這方面也要盡量改變一下自已去配合所定落的規章制度,而不是本末倒置地去要對方去為你改變......
至於所定落的規章制度是否不合時宜、看來古怪並需要修改呀,這是另一件事需時解決的,因此我們不能把這兩件事混為一談。不支持這個家長的做法,他已向其女兒傳達了一個錯誤的訊息!"我要怎樣就怎樣"看來瀟灑但並不能隨便應用的,否則天下大亂了!
作者: Sindy 時間: 07-7-22 11:09
呢個家長最錯就無睇清楚要短髮啫,睇野掛萬漏一啫,點都諗唔到學校咁啫,講佢講左,又無特登留係學校度做反對黨,唔啱傾,接受唔到,走人,咁都唔啱?教出一個乜都唔敢出聲既細路係好咩?我諗個個都覺得留短髮係好古怪架啦,點解唔敢出聲問下呢?可能有機會比學校檢討下係咪適合時而呢,我覺得呢個家長步驟係啱架喎
作者: Sindy 時間: 07-7-22 11:09
del del del
作者: Irene1121 時間: 07-7-22 13:49
奇怪嘞?校長話37年前創校時已有此校規存在,但我二十幾三十年前在基灣由小三至小六畢業都是留長髮扎孖辮,我重年年上台領獎又做風紀或班長,那時候都未有新基灣(愛蝶灣),校長姓蘇。
這位校長拿這句"37年前創校時已有此校規存在",就有疑惑及問題啦。唔通當時我傻更更,犯校規犯了四年都懵然不知,但我都算得上模範生啊。奇怪啊?
作者: gbcc_mang 時間: 07-7-22 20:11
原文章由 Sandra_100 於 07-7-21 10:29 發表 
個校長話:長頭髮要人幫助紮起頭髮,形成依賴性,短頭髮就可以自己梳,培養獨立。
都唔 make sense, 小朋友都可以自己紮頭髮啦。同當年我阿媽一樣, 因為唔想幫我紮頭髮而唔俾我留長髮, 專制!:tongue:
有同感! Give me five!!!!
: 
作者: River2004 時間: 07-7-22 21:03
原文章由 Sindy 於 07-7-22 11:09 發表 
教出一個乜都唔敢出聲既細路係好咩?我諗個個都覺得留短髮係好古怪架啦,點解唔敢出聲問下呢?可能有機會比學校檢討下係咪適合時而呢
我都覺得無人出聲唔代表無問題,如果個個都唔敢出聲,世界點會有進步呢?
作者: baekdoosan 時間: 07-7-22 21:46
其實我想知個案中個位小朋友, 後尾轉咗去邊度讀? 
作者: familychan 時間: 07-7-22 21:51
原文章由 River2004 於 07-7-22 21:03 發表 
我都覺得無人出聲唔代表無問題,如果個個都唔敢出聲,世界點會有進步呢?
有問題唔攞出黎討論,校長話麥就麥!
如果世界都變成咁.....都幾恐怖!
作者: 701003 時間: 07-7-22 21:54
頂唔順就快D轉,轉出愉快新天地
作者: corliss_yu 時間: 07-7-22 22:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 濃濃 時間: 07-7-22 22:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Fisherhall 時間: 07-7-22 22:53
確實係國有國法, 家有家規, 學校係香港區有一定地位, 好多家長都想入, 如果接受唔到咪走囉. 以我所知真X女校都唔準留長頭髮, 頭髮之ma, 我覺得都唔駛好似要殺人發火咁嚴重. 蘋果d料最鍾意加鹽加醋.

作者: michtony 時間: 07-7-22 23:15
AGREE.
入得間學校就要守校規, 你屋企都有家規比工人守啦, 可能你D家規都比人話離譜架。
原文章由 Fisherhall 於 07-7-22 22:53 發表 
確實係國有國法, 家有家規, 學校係香港區有一定地位, 好多家長都想入, 如果接受唔到咪走囉. 以我所知真X女校都唔準留長頭髮, 頭髮之ma, 我覺得都唔駛好似要殺人發火咁嚴重. 蘋果d料最鍾意加鹽加醋.
:h ...
作者: shunshunma 時間: 07-7-22 23:21
原文章由 michtony 於 07-7-22 23:15 發表 
AGREE.
入得間學校就要守校規, 你屋企都有家規比工人守啦, 可能你D家規都比人話離譜架。
好岩呀! 我妹比工人ge 家規之一咪就係唔准留長頭髮lor! 
作者: sue2moumou 時間: 07-7-22 23:41
原文章由 Fisherhall 於 07-7-22 22:53 發表 
確實係國有國法, 家有家規, 學校係香港區有一定地位, 好多家長都想入, 如果接受唔到咪走囉. 以我所知真X女校都唔準留長頭髮, 頭髮之ma, 我覺得都唔駛好似要殺人發火咁嚴重. 蘋果d料最鍾意加鹽加醋.
:h ...
係呀, 真x係唔俾留長頭髮, 不過只係幼稚園, 小學可以梳孖辮, 長dd就要鬢辮, 唔可以紥馬尾架. 幼稚園唔俾留長髮d理由都好outdate架, 不過無計呀, 人地名校, a 唔讀, 大把 b c d.....去讀, 唔愁無學生
作者: familychan 時間: 07-7-22 23:43
原文章由 shunshunma 於 07-7-22 23:21 發表 
好岩呀! 我妹比工人ge 家規之一咪就係唔准留長頭髮lor!
唔怪得D家傭咁無自尊........唉~~~~~
作者: connie1214 時間: 07-7-23 11:52
原文章由 麟媽媽 於 07-7-21 12:15 發表 
其實,校規當然係由學校定架喇,
如果家長唔認同學校方針,
咪唔好選佢囉,唔應該反轉要學校改變喎。
好似有一間學校,一定唔可以家長送飯,
又規定女兒忘記帶野,一律唔準家長送去。
有第二間學校,規定係 ...
我同意你的講法. 基灣在東區是一間頗出名的小學, 無論在學業或校風上都 深得家長喜歡. 大埔迦密都有很多不成文規條, 一樣很受家長歡迎. 現在很多band one 學校 儀容都要求得很嚴格, 沙田有某DBand One 中學, 不可以戴粗框眼鏡及女生的鞋一定要有一條橫帶. 所以選擇學校時, 一定要注意下D校規合不稔心水, 如不合,就算Band One 都要放棄
:cry:
作者: Sandra_100 時間: 07-7-23 13:14
Hi, gbcc_mang,
Happy to see u again
Think you for agree with me.:loveliness:
We are living in a 專制 city, Hong Kong!
原文章由 gbcc_mang 於 07-7-22 20:11 發表 
有同感! Give me five!!!!
:
作者: 銘銘媽 時間: 07-7-23 13:57
VERY AGREE "國有國法, 家有家規" 覺得唔仲意既, 咪唔好讀囉, 頭髮之嘛, 又係D咩野大問題, 仲要嘈嘈閉, 唉~~
原文章由 Fisherhall 於 07-7-22 22:53 發表 
確實係國有國法, 家有家規, 學校係香港區有一定地位, 好多家長都想入, 如果接受唔到咪走囉. 以我所知真X女校都唔準留長頭髮, 頭髮之ma, 我覺得都唔駛好似要殺人發火咁嚴重. 蘋果d料最鍾意加鹽加醋.
:h ...
作者: yckd 時間: 07-7-23 14:15
原文章由 銘銘媽 於 07-7-23 13:57 發表 
VERY AGREE "國有國法, 家有家規" 覺得唔仲意既, 咪唔好讀囉, 頭髮之嘛, 又係D咩野大問題, 仲要嘈嘈閉, 唉~~
信錯祈褔黨 = 高科技零件,一轉手賺很多錢。
sorry 出錯topic
[ 本文章最後由 yckd 於 07-7-23 14:17 編輯 ]
作者: cfanny 時間: 07-7-23 14:21
原文章由 Sandra_100 於 07-7-21 10:29 發表 
個校長話:長頭髮要人幫助紮起頭髮,形成依賴性,短頭髮就可以自己梳,培養獨立。
都唔 make sense, 小朋友都可以自己紮頭髮啦。同當年我阿媽一樣, 因為唔想幫我紮頭髮而唔俾我留長髮, 專制!:tongue:
係囉! 走得好!
連老董都識'與時並進'la,雖則話每間學校有自己的校規,但都應該修訂一下使之合理&合時宜ma!
[ 本文章最後由 cfanny 於 07-7-23 14:28 編輯 ]
作者: Hei-Hei 時間: 07-7-23 16:43 標題: 新基灣
愛蝶灣基灣係以前既基灣上午校喎!!
我同我家姐都係廿幾三十年前讀基灣上午校, 果時已經唔比留長頭髮喎 (長度唔比過耳仔)!! 下午校我就唔記得係咪咁啦!!
我地讀基灣上午校時校長係姓鍾架架!! 鍾校長好好人, 佢做左校長好多年架....... 你果時校長姓蘇??? 你讀上午校定下午校呀???
原文章由 Irene1121 於 07-7-22 13:49 發表 
奇怪嘞?校長話37年前創校時已有此校規存在,但我二十幾三十年前在基灣由小三至小六畢業都是留長髮扎孖辮,我重年年上台領獎又做風紀或班長,那時候都未有新基灣(愛蝶灣),校長姓蘇。
這位校長拿這句" ...
作者: Hei-Hei 時間: 07-7-23 17:04
果時都係上午校嚴過下午校架...... 即好似而家舊基灣比留長頭髮, 新基灣而家都唔比留長頭髮咁囉........
作者: CHUCHU 時間: 07-7-23 17:47
人權 與 服從
邊様大D呢:(
???????????????????
諗唔明
作者: AmyWonglo 時間: 07-7-23 18:11
該家長要求讓她的女兒留長頭髮的原因只是因為女兒跳芭蕾舞, 而她認為長頭髮梳髻漂亮些. 考芭蕾舞試應該著重技巧而外觀只要整齊就可以了. 校方亦同意讓小朋友可於四月起留長頭髮, 其實已是作出協調. 相反, 家長只看重外表而抱怨校方不改她個人認為無理的校規, 這是對嗎?
選校不是基於一所學校的成績及校風嗎? 如果家長認為學校的校服難看, 難道要學校改校服的款式嗎? 讀書是追求心智的美, 還是外表的美?
作者: Sindy 時間: 07-7-23 18:48
怪唔之得清朝要留辮,個個都唔敢出聲啦.............不過而家又點呢? 呢d真係級數既問題.............怪唔之得阿爺話我地未可以普選啦
作者: honeyBB 時間: 07-7-23 20:11
有唔講理家長..........又點可以以身作則教育下一代呢?
學校有校規,你唔想跟,可以唔讀,但唔可以用歪理黎打擊學校.
另外,若是有不當地方時,當然,可以出聲反對,但請先用腦想一想自己是否有理在手先? 若然,只係因為唔順自己意思,一味反對,就只會令人討厭,咁只係會教出一個橫蠻無理的小朋友.
[ 本文章最後由 honeyBB 於 07-7-23 20:23 編輯 ]
作者: michtony 時間: 07-7-23 21:02
唔知 真X, 聖屎提飯 & 聖波羅 D 女仔幾時會 發起 "伸害革命", 推翻用"旗袍" 做校服這種封建思想......
期待中...
到時上街記得通知大家聲援
(純粹搞笑, 唔啱聽唔好
我
)
原文章由 Sindy 於 07-7-23 18:48 發表 
怪唔之得清朝要留辮,個個都唔敢出聲啦.............不過而家又點呢? 呢d真係級數既問題.............怪唔之得阿爺話我地未可以普選啦
[ 本文章最後由 michtony 於 07-7-23 21:16 編輯 ]
作者: FISHMA 時間: 07-7-23 21:39
其實這所學校不准女生留長髮已是眾所周知, 這位媽咪未免太過激啦!
校規就是校規, 要每個學生都要遵守的, 唔可以話有個別學生因應自己的需要而要求校方更改校規而方便他一人. 即等同我哋返工, 公司要求每位員工9時返公司(而一般公司都有10分鐘allowance比員工), 如果員工都係9時15或20分后才到達, 但又向公司諸多事實,又話住得遠,又話塞車, 你估老板可唔可以話只接受這個員工another 10或20分鐘遲到呢? 其實喺你簽employment letter時你已知道公司的規矩. 就等同每位父母幫小朋友小一選校時應該已清楚你所選的小學是否係你心中那所小學.
不過, 不准留長頭髮的校規又真係落伍咗, 其實校方可以考慮係呢個時候作檢討, 是否可以與時代並進呢!
以上只係我小小愚見, 如果有錯請諒.
作者: Irene1121 時間: 07-7-23 21:43
Hi Hei Hei,
我是下午校架,咁即是上午校嚴過下午喎,雖分了上下午,有兩位校長,校規又唔一致,各自為政,有點怪呀!
原文章由 Hei-Hei 於 07-7-23 17:04 發表 
果時都係上午校嚴過下午校架...... 即好似而家舊基灣比留長頭髮, 新基灣而家都唔比留長頭髮咁囉........
作者: ChiChiPaPa 時間: 07-7-23 21:56
原文章由 CHUCHU 於 07-7-23 17:47 發表 
人權 與 服從
邊様大D呢:(
???????????????????
諗唔明
最重要是孩子有獨立思考的能力,能作判斷。不是大人話人權,就濫用自己的權利。但也不是有規則,就不求甚解,只盲目遵從。
要懂得為自己爭取,用合法合理的手段去爭取。
不單是家長,學校亦應培養孩子的獨立思考能力。很欣賞一些老師可以讓孩子參與制定班房裡的規則。甚至有國際學校讓孩子一起訂立校規。
作者: Imel 時間: 07-7-24 09:43
very
作者: Imel 時間: 07-7-24 09:44
好
作者: lamlam2000baby 時間: 07-7-24 13:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Sandra_100 時間: 07-7-24 13:20
Agree
, we do not mean that we don't "like" this rule. Is this rule doesn't make sense. Don't 盲目遵從...... We need to THINK!
原文章由 ChiChiPaPa 於 07-7-23 21:56 發表 
最重要是孩子有獨立思考的能力,能作判斷。不是大人話人權,就濫用自己的權利。但也不是有規則,就不求甚解,只盲目遵從。
要懂得為自己爭取,用合法合理的手段去爭取。
作者: chanhao 時間: 07-7-24 14:30
不單學校思想守舊, 家長亦然. 從好幾個回應來睇, 有些家長不但盲目遵從, 仲接受o左萬事都係學校高學生低o既不對等地位, 可能係覺得能入到名/好學校已屬萬幸, 仲搞咁多做乜. 當中亦反映左某些人o既價值觀.
相反, 為女兒轉校o既家長係值得讚揚, 如果今次能改變該校, 將來D家長, 同學都要多謝佢.
作者: fwmom 時間: 07-7-25 01:15
專制或是紀律?我個人認為校長的那一番話不太合埋,因為我當年小二就曉自己紮孖辮﹗自理能力不是長髮短髮的問題,是個性、家庭教育及學校訓練三大因素結合成的﹗
作者: kcafa 時間: 07-7-25 10:44 標題: 基灣
其實每個人都有發表自己意見的權利,不能因為與你的意見不同就被說為守舊,不進步等等,始終都覺得校有校規,你自己選讀的,不滿真是可以另轉其他的,這真是一個事實,同時我發覺有些人不知為什麼每有關新基灣的標題,都是很篇激.我又看到在其他地區的名校,其中有個用戶初初成日出來問有沒有該校的候補名單消息,看到最後都好像該校沒收其小朋友,但過了一排,不知為什麼他/她竟然在說該名校的不是,我看到後真是有些不是味兒的感覺感.
作者: Sandra_100 時間: 07-7-25 13:47
Who is that?????
原文章由 kcafa 於 07-7-25 10:44 發表 
其實每個人都有發表自己意見的權利,不能因為與你的意見不同就被說為守舊,不進步等等,始終都覺得校有校規,你自己選讀的,不滿真是可以另轉其他的,這真是一個事實,同時我發覺有些人不知為什麼每有關新基灣的標題,都 ...
[ 本文章最後由 Sandra_100 於 07-7-25 13:48 編輯 ]
作者: decision 時間: 07-7-25 15:14
留長髮理由也是否足夠呢?
作者: 靖兒 時間: 07-7-25 16:16
同意 ... 都是比較篇激
。
首先,「守舊」是否等如「錯」呢? 為何要「被責」呢?
第二,家長為何要「憤然」為女兒轉校呢?
耳聽三分假,眼看未為真。
長髮和短髮,都只是外表吧。
為了外表而 ...
又「人權」,又「聲援」,又要「用合法合理的手段去爭取」
又要改校規,仲要「如果今次能改變該校,將來D家長,同學都要多謝佢。」,真的是這麼重要嗎
?
這些家長,實在太令人失望
。
實在太 ... 膚淺 :tongue: 。
家校合作
,
小朋友讀得開心,短髮又如何
?
作者: Happyfamily 時間: 07-7-25 19:14
那位家長並不是因為留唔留髮既問題, 主要係校長既態度, 語言上叫那位家長轉校. 其實我都同那位校長對話過, 她都係好寸, 眼到唔望你講野, 好似自己講自己聽, 到最後我叫頁朋友同她bye bye, 她竟然擰轉面, bye bye都唔講, 我當時都沉了一沉, 校長竟然係咁, 好彩我小朋友冇問點解校長唔同他bye bye, 唔係我都唔知點回答好. 仲有她學校既書記都一樣咁冇禮貌. 上面係咁, 唔怪之得下面都係咁. 其實蘋果今次冇誇大, 所以不是偏激
原文章由 靖兒 於 07-7-25 16:16 發表 
同意 ... 都是比較篇激
。
首先,「守舊」是否等如「錯」呢? 為何要「被責」呢?
第二,家長為何要「憤然」為女兒轉校呢?
耳聽三分假,眼看未為真。
長髮和短髮,都只是外表吧。
為了外表 ...
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |