教育王國

標題: 基華與彩雲聖若瑟 [打印本頁]

作者: 500kb    時間: 07-7-20 23:34     標題: 基華與彩雲聖若瑟

我想知基華與彩雲聖若瑟兩間學校,邊間比較好?請問有冇人知道?唔該
作者: macylovemama    時間: 07-7-20 23:54

升中派位比較:由於彩雲聖若瑟沒有派位人數所以不能比較

彩雲聖若瑟下午升中派位結果:
http://www.cwsj.edu.hk/pm/web/notice/05-07_secondary.pdf

基華升中派位結果:
http://www.keiwa.edu.hk/4p6gra2005.htm

在看兩校的網頁資料,45網基華應該好D
作者: 500kb    時間: 07-7-21 00:02

原文章由 macylovemama 於 07-7-20 23:54 發表


彩雲聖若瑟上午校都唔知點解唔登今年派位結果,唔該晒你呀,
thanks
作者: macylovemama    時間: 07-7-21 00:05

校長可能保守d
作者: 500kb    時間: 07-7-21 00:07

原文章由 macylovemama 於 07-7-21 00:05 發表
校長可能保守d

李校長今年退休,可能就係咁先唔po出黎,哈
作者: macylovemama    時間: 07-7-21 00:13

想讀新校就去彩雲聖若瑟下午,不過校網去左九龍灣
作者: 500kb    時間: 07-7-21 00:35

原文章由 macylovemama 於 07-7-21 00:13 發表
想讀新校就去彩雲聖若瑟下午,不過校網去左九龍灣


09年先拆校 =_=
作者: 小妮子    時間: 07-7-21 13:18

我囝囝未轉校時係呢度讀,我覺得唔錯呀,老師又好好人,中文有兩班用普通話教學,囝囝果時都讀得好開心呀,因為冇人湊,所以先轉校!




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5