教育王國

標題: 音小 08-09 [打印本頁]

作者: MITACO    時間: 07-7-20 15:38     標題: 音小 08-09

有沒有家長收到08-09入學音小信 ?
作者: gwan    時間: 07-7-20 15:59

yes, lots of people have already received it!


原文章由 MITACO 於 07-7-20 15:38 發表
有沒有家長收到08-09入學音小信 ?

作者: MITACO    時間: 07-7-20 17:49

是否已交留位費, 知不知道今年第一輪有多少面試...我估應有數佰人.

原文章由 gwan 於 07-7-20 15:59 發表
yes, lots of people have already received it!

作者: 有理無理    時間: 07-7-20 18:25

mitaco
早前巳有topic講緊喇 你可以睇睇
http://discuz.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1060407&page=1#pid17841866

原文章由 MITACO 於 07-7-20 15:38 發表
有沒有家長收到08-09入學音小信 ?

作者: MITACO    時間: 07-7-20 18:38

有理無理
THANK YOU !
你交留位費未 ? 我今天已交.


原文章由 有理無理 於 07-7-20 18:25 發表
mitaco
早前巳有topic講緊喇 你可以睇睇
http://discuz.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1060407&page=1#pid17841866

作者: 有理無理    時間: 07-7-20 18:53

唔駛客氣!!!
我未,天氣好熱好懶行上去

原文章由 MITACO 於 07-7-20 18:38 發表
有理無理
THANK YOU !
你交留位費未 ? 我今天已交.

作者: gwan    時間: 07-7-24 18:07

I have just paid the deposit today!


原文章由 MITACO 於 07-7-20 18:38 發表
有理無理
THANK YOU !
你交留位費未 ? 我今天已交.





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5