教育王國
標題: 音小 08-09 [打印本頁]
作者: MITACO 時間: 07-7-20 15:38 標題: 音小 08-09
有沒有家長收到08-09入學音小信 ?
作者: gwan 時間: 07-7-20 15:59
yes, lots of people have already received it!
原文章由 MITACO 於 07-7-20 15:38 發表 
有沒有家長收到08-09入學音小信 ?
作者: MITACO 時間: 07-7-20 17:49
是否已交留位費, 知不知道今年第一輪有多少面試...我估應有數佰人.
原文章由 gwan 於 07-7-20 15:59 發表 
yes, lots of people have already received it!
作者: 有理無理 時間: 07-7-20 18:25
mitaco
早前巳有topic講緊喇
你可以睇睇
http://discuz.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1060407&page=1#pid17841866
原文章由 MITACO 於 07-7-20 15:38 發表 
有沒有家長收到08-09入學音小信 ?
作者: MITACO 時間: 07-7-20 18:38
有理無理
THANK YOU !
你交留位費未 ? 我今天已交.
原文章由 有理無理 於 07-7-20 18:25 發表 
mitaco
早前巳有topic講緊喇
你可以睇睇
http://discuz.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1060407&page=1#pid17841866
作者: 有理無理 時間: 07-7-20 18:53
唔駛客氣!!!
我未,天氣好熱好懶行上去
原文章由 MITACO 於 07-7-20 18:38 發表 
有理無理
THANK YOU !
你交留位費未 ? 我今天已交.
作者: gwan 時間: 07-7-24 18:07
I have just paid the deposit today!
原文章由 MITACO 於 07-7-20 18:38 發表 
有理無理
THANK YOU !
你交留位費未 ? 我今天已交.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |