教育王國
標題: 請幫忙 - 『荃灣』小一選校問題?(二) [打印本頁]
作者: m3 時間: 07-7-19 17:36 標題: 請幫忙 - 『荃灣』小一選校問題?(二)
【荃灣區】小一入學,唔知邊間好,請有心人大力幫忙.
無言感激
1.天祐
2.何傳耀
3.柴灣角(上午)
4.基慧(舊校)
如果淨係依4間比較,邊間好d?程度深唔深?小一難唔難入?
多謝大家

作者: amy3010 時間: 07-7-19 19:25
何傳耀係中學---brand one one嘅英文中學
1.天祐最好,但係好難入,好小位,程度比較深!
2.基慧(舊校)都好, 容易入d
作者: peggy 時間: 07-7-20 00:59
原文章由 amy3010 於 07-7-19 19:25 發表 
何傳耀係中學---brand one one嘅英文中學
1.天祐最好,但係好難入,好小位,程度比較深!
2.基慧(舊校)都好, 容易入d
何傅耀小學前身叫"荃灣公立小學"
1.天祐 - 幾好, 傳統教學比較嚴但位少 , 近年少了人選(因校舍較舊&小) ,
2.何傳耀 - 都很易入 , (今年我識7個於大抽獎抽中, 但都轉了校, 因嫌位置麻麻 , )
3.柴灣角(上午) 幾好,程度ok, 都容易入 , 07-08小一的中文科會改用普通話教授 ,
4.基慧(舊校)幾好 , 程度ok ,都容易入 ,
其實幾間小學各有他的優點 , 要睇你喜歡那間了.
[ 本文章最後由 peggy 於 07-7-20 01:27 編輯 ]
作者: sumsumlam 時間: 07-7-20 10:23
m3 :
我囡囡是首選入了基慧(舊校),好開心.14/07我參加了小一家長會,各方面都安排得很好,d校長,主任,老師都好好 ,据校長講,學校是不設精英班的.
囡囡參加小一適應班,都表現得好開心,好雀躍,好期待快d到9月升讀小一.
以上是我個人意見,希望幫到妳啦.
作者: 200012 時間: 07-7-20 22:24
原文章由 m3 於 07-7-19 17:36 發表 
【荃灣區】小一入學,唔知邊間好,請有心人大力幫忙.
無言感激
1.天祐
2.何傳耀
3.柴灣角(上午)
4.基慧(舊校)
如果淨係依4間比較,邊間好d?程度深唔深?小一難唔難入?
多 ...
我今年派左第6志願何傳耀,所以應該很易入
作者: tonyip 時間: 07-7-20 23:13
原文章由 200012 於 07-7-20 22:24 發表 
我今年派左第6志願何傳耀,所以應該很易入
1.天祐 - 幾好, 傳統教學比較嚴
2.何傳耀 - 應該很易入 , (今年我識幾個都於大抽獎抽中,是第8or 9志願
3.柴灣角(上午) 不錯, 都容易入 , 07-08小一的中文科會改用普通話教授 , 而且09年會搬到深井
4.基慧(舊校)幾好 , 程度ok ,都容易入 ,
[ 本文章最後由 tonyip 於 07-7-20 23:18 編輯 ]
作者: 深井媽咪 時間: 07-7-20 23:47
原文章由 tonyip 於 07-7-20 23:13 發表 
1.天祐 - 幾好, 傳統教學比較嚴
2.何傳耀 - 應該很易入 , (今年我識幾個都於大抽獎抽中,是第8or 9志願
3.柴灣角(上午) 不錯, 都容易入 , 07-08小一的中文科會改用普通話教授 , 而且09年會搬 ...
請問你地有沒有搞錯,何傳耀100%是英文中學,有?可能與小學有關,有?可能可以抽獎抽中?
作者: 200012 時間: 07-7-21 00:06
原文章由 深井媽咪 於 07-7-20 23:47 發表 
請問你地有沒有搞錯,何傳耀100%是英文中學,有?可能與小學有關,有?可能可以抽獎抽中?
在石圍角真係有間何傳耀小學,我是被派第6志願,傳聞在小學如考第XX名之內可入何傳耀中學
作者: peggy 時間: 07-7-21 00:36
原文章由 深井媽咪 於 07-7-20 23:47 發表 
請問你地有沒有搞錯,何傳耀100%是英文中學,有?可能與小學有關,有?可能可以抽獎抽中?
何傳耀小學前身為"荃灣公立小學" ,
2006年先改名為何傳耀小學
作者: nicemom 時間: 07-7-21 06:43
Dear M3,
(1) and (2) not familar.
(3) 柴灣角(上午) : Will move to 深圳 in 2009. Therefore 唔難入 because some parents don't want to send kids to 深圳 then. 程度 OK. 2 tests 2 exams.
(4) 基慧(舊校) : just changed the principle. maybe a bit different than before. 2 tests 2 exam. 程度 similar to 柴灣角(上午). Comparatively 唔難入 but will be a bit harder than 柴灣角(上午) because she is popular in the area of Tsuen King Circuit.
原文章由 m3 於 07-7-19 17:36 發表 
1.天祐
2.何傳耀
3.柴灣角(上午)
4.基慧(舊校)
如果淨係依4間比較,邊間好d?程度深唔深?小一難唔難入?
多 ...
作者: 深井媽咪 時間: 07-7-24 23:30
原文章由 nicemom 於 07-7-21 06:43 發表 
Dear M3,
(1) and (2) not familar.
(3) 柴灣角(上午) : Will move to 深 in 2009. Therefore 唔難入 because some parents don't want to send kids to 深圳 then. 程度 OK. 2 tests 2 exams.
...
柴灣角(上午)應該是在2009年搬去深井, 不是深圳
作者: nicemom 時間: 07-7-25 20:45
Sorry, Typing error. Really far far away.
:
*************************************
柴灣角(上午)應該是在2009年搬去深井, 不是深圳 [/quote]
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |