教育王國

標題: 誇區 [打印本頁]

作者: WingPoon    時間: 07-7-19 15:39     標題: 誇區

唔該我想問下有冇家長知道??
我小朋友響將軍澳讀幼稚園, 亦都係住將軍澳既 , 咁我小朋友係咪一定要選返西貢區既小學呀 , 我想轉出黃大仙區有冇機會, 同埋應該要點做呢, 唔該 ??
作者: chanhao    時間: 07-7-19 17:04

可以唔搬
  1. 自行派位可誇區
  2. 統一派位10%比誇區
或搬屋到黃大仙區如43網

原文章由 WingPoon 於 07-7-19 15:39 發表
唔該我想問下有冇家長知道??
我小朋友響將軍澳讀幼稚園, 亦都係住將軍澳既 , 咁我小朋友係咪一定要選返西貢區既小學呀 , 我想轉出黃大仙區有冇機會, 同埋應該要點做呢, 唔該 ??

作者: WingPoon    時間: 07-7-19 17:33

我想問乜野係"自己派位"
係咪即係去叩門 , 要準備d乜 ?




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5