教育王國
標題: 誇區 [打印本頁]
作者: WingPoon 時間: 07-7-19 15:39 標題: 誇區
唔該我想問下有冇家長知道??
我小朋友響將軍澳讀幼稚園, 亦都係住將軍澳既 , 咁我小朋友係咪一定要選返西貢區既小學呀 , 我想轉出黃大仙區有冇機會, 同埋應該要點做呢, 唔該 ??
作者: chanhao 時間: 07-7-19 17:04
可以唔搬
1. 自行派位可誇區
2. 統一派位10%比誇區
或搬屋到黃大仙區如43網
原文章由 WingPoon 於 07-7-19 15:39 發表 
唔該我想問下有冇家長知道??
我小朋友響將軍澳讀幼稚園, 亦都係住將軍澳既 , 咁我小朋友係咪一定要選返西貢區既小學呀 , 我想轉出黃大仙區有冇機會, 同埋應該要點做呢, 唔該 ??
作者: WingPoon 時間: 07-7-19 17:33
我想問乜野係"自己派位"
係咪即係去叩門 , 要準備d乜 ?
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |