教育王國
標題: 送亞仔去荃灣柴天下午好唔開心 [打印本頁]
作者: mattjon 時間: 07-7-19 13:26 標題: 送亞仔去荃灣柴天下午好唔開心
亞仔呢2日去小一適應班.on the way佢已苦瓜咁,去到學校直情喊晒口叫我唔好留低佢,
我放低佢回家途中好唔開心,:-| 昨日又送佢去排隊時好亂,有個女仔無啦啦幾乎同我個仔咀對咀咁近傾,我多次阻止無效,
唯有攬實自己個仔,咁既做法好唔衛生又會傳染細菌
老師家長又唔出聲,唯有自求多福,排排下隊後2個身位既男仔又無啦啦叫我個仔做蠢才
問亞仔知唔知乜事亞仔話唔知
問佢做乜鬧亞仔佢話"鐘意啊"家長又無反應,老師又唔阻止
我是否仍俾亞仔讀呢間小學呢?
各位媽媽俾下意見
作者: oscar2006 時間: 07-7-19 13:56
咁好似好唔惦, 我仔今年都是升小一,看你咁寫, 都有d驚, 唔好講間學校程度,就是品格相當重要, 家長咁樣, 小朋友都是咁學...
學校可能顧唔到咁多, 有否其他選擇呀?
其他小朋友點呀?
作者: 414928 時間: 07-7-19 14:09
原文章由 mattjon 於 07-7-19 13:26 發表 
亞仔呢2日去小一適應班.on the way佢已苦瓜咁,去到學校直情喊晒口叫我唔好留低佢,
我放低佢回家途中好唔開心,:-| 昨日又送佢去排隊時好亂,有個女仔無啦啦幾乎同我個仔咀對咀咁近傾,我多次阻止無效,
...
樓主唔好太緊張,你的反應會對小朋友有影響。
相信無人可以話你知邊間小一沒有這問題,因為所有學生都是新的,咩小朋友都有.......
你的問題可以直接同老師反映,因為一班幾拾人,老師未必可以照顧得到,等未開學老師就得知那些小朋友有問題,等開學後多加留意,對你的小朋友也有好處,而且學校等於社會縮影,應該咩人都有,小朋友要學就係點同人相處同自我保護,家長應從旁協助,而不是逃避。加油啊,慢長的6年小學生活,學生同家長都要一起學習同適應。
作者: hat 時間: 07-7-19 15:32
mattjo
您都話未去到學校, 仔仔已經喊晒口......
會唔會小朋友因為升小一, 不習慣新環境呢 ? 家長的心情也會影響小朋友. 您的鼓勵好重要嫁. 唔好說負面說話.
孩子是需要成長嫁. 過左一個學期後. 相信您的孩子會適應得好好.
至於排隊的混亂. 我估可能小朋友還少加上在新環境 . 可能會有些失控. 開學後會好d 嫁啦. 至於小朋友傾計親密到差唔多咀對咀. 咁惟有叫自己個仔彈開少少. 攬實個仔不是長遠辦法. 倒不如慢慢同他講下. 相信小朋友明白. (其實您應該開心啦. 仔仔咁受女仔歡迎) 至於被人話蠢才. 惟有教自己個仔不要學. 間間學校都有頑皮學生. 我們做家長不能時刻保護他們. 如果間接另到仔仔因比人話一句蠢才就唔開心. 反而不是好事. 孩子在現實社會裡會學習. 會成長. 此事可以教導他認定自己. 不要因為別人的一句半句說話而受影響. E Q 高 小朋友會開心成長. 成機又教他顧及別人的感受. 不要學些不好的榜樣....
我見您仔仔學校公告 今年升中派位都不錯. 12 人 去 何傳糶 16人去可風. 都唔差.
唔好唔開心. 享受下仔仔成長的經過吧. 他需要您的支持和鼓勵.
原文章由 mattjon 於 07-7-19 13:26 發表 
亞仔呢2日去小一適應班.on the way佢已苦瓜咁,去到學校直情喊晒口叫我唔好留低佢,
我放低佢回家途中好唔開心,:-| 昨日又送佢去排隊時好亂,有個女仔無啦啦幾乎同我個仔咀對咀咁近傾,我多次阻止無效,
...
[ 本文章最後由 hat 於 07-7-19 15:36 編輯 ]
作者: nmc2003 時間: 07-7-19 15:53
hat,
Would like to know if the result belong to pm or am school?
原文章由 hat 於 07-7-19 15:32 發表 
mattjo
您都話未去到學校, 仔仔已經喊晒口......
會唔會小朋友因為升小一, 不習慣新環境呢 ? 家長的心情也會影響小朋友. 您的鼓勵好重要嫁. 唔好說負面說話.
孩子是需要成長嫁. 過左一個學期後. ...
作者: mattjon 時間: 07-7-19 15:57
亞仔由一派位我已帶佢去間學校行左一圈,又話間學校好好,又可以認識好多新朋友,佢本來都好開心.佢一放學我同佢講呢間學校好好嫁,每日我都可以接送佢,佢話同學有些不友善,我話可能大家唔熟啦,將來會好些.佢睇來都ok.
作者: hat 時間: 07-7-19 16:06
http://203.198.160.149/web/index2.htm
柴下
原文章由 nmc2003 於 07-7-19 15:53 發表 
hat,
Would like to know if the result belong to pm or am school?
[ 本文章最後由 hat 於 07-7-19 16:10 編輯 ]
作者: nmc2003 時間: 07-7-19 16:21
Thank u.
原文章由 hat 於 07-7-19 16:06 發表 
http://203.198.160.149/web/index2.htm
柴下
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |