教育王國

標題: 天水圍小學 [打印本頁]

作者: joey@bess    時間: 07-7-19 12:48     標題: 天水圍小學

我女女今年讀K2想問下天水圍有咩小學選,我是在職媽媽亦沒有工人所以希望可以搜集些資料好好安排一下。謝謝各位幫忙一下﹗
作者: Patrickpatrick    時間: 07-7-23 10:08

我個小孩要選小一,你有咩心水,
我e家想報讀李宗德,唔知好唔 好呀
作者: RYANHEBE    時間: 07-7-23 14:18

原文章由 joey@bess 於 07-7-19 12:48 發表
我女女今年讀K2想問下天水圍有咩小學選,我是在職媽媽亦沒有工人所以希望可以搜集些資料好好安排一下。謝謝各位幫忙一下﹗


你好, 我仔仔今年9月也是升K3, 聽聞, 天天不錯, 你有好介紹嗎?

Fannie
作者: candyfung    時間: 07-7-23 18:38

原文章由 joey@bess 於 07-7-19 12:48 發表
我女女今年讀K2想問下天水圍有咩小學選,我是在職媽媽亦沒有工人所以希望可以搜集些資料好好安排一下。謝謝各位幫忙一下﹗

我覺得天天好難入,入到就好彩數~~~
我都係自選了李宗德~今年讀小一
作者: Patrickpatrick    時間: 07-7-24 22:36

TO: Candy Fung

我想選李宗德小學..,
可唔可以email 李宗德小學的書單給我,
唔知個間學校用咩書,問校務處小姐又唔比我.....

聽聞李宗德小學年年換書,都唔知咩原因?
問去又唔答。

謝謝

[email protected]


Patrick




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5