教育王國
標題: 天水圍小學 [打印本頁]
作者: joey@bess 時間: 07-7-19 12:48 標題: 天水圍小學
我女女今年讀K2想問下天水圍有咩小學選,我是在職媽媽亦沒有工人所以希望可以搜集些資料好好安排一下。謝謝各位幫忙一下﹗
作者: Patrickpatrick 時間: 07-7-23 10:08
我個小孩要選小一,你有咩心水,
我e家想報讀李宗德,唔知好唔
好呀
作者: RYANHEBE 時間: 07-7-23 14:18
原文章由 joey@bess 於 07-7-19 12:48 發表 
我女女今年讀K2想問下天水圍有咩小學選,我是在職媽媽亦沒有工人所以希望可以搜集些資料好好安排一下。謝謝各位幫忙一下﹗
你好, 我仔仔今年9月也是升K3, 聽聞, 天天不錯, 你有好介紹嗎?
Fannie
作者: candyfung 時間: 07-7-23 18:38
原文章由 joey@bess 於 07-7-19 12:48 發表 
我女女今年讀K2想問下天水圍有咩小學選,我是在職媽媽亦沒有工人所以希望可以搜集些資料好好安排一下。謝謝各位幫忙一下﹗
我覺得天天好難入,入到就好彩數~~~
我都係自選了李宗德~今年讀小一
作者: Patrickpatrick 時間: 07-7-24 22:36
TO: Candy Fung
我想選李宗德小學..,
可唔可以email 李宗德小學的書單給我,
唔知個間學校用咩書,問校務處小姐又唔比我.....
聽聞李宗德小學年年換書,都唔知咩原因?
問去又唔答。
謝謝
[email protected]
Patrick
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |