教育王國

標題: 聊天室 [打印本頁]

作者: joey@bess    時間: 07-7-19 12:33     標題: 聊天室

我好耐無上呢個網了所以想問下係咪無左倨聊天室喇﹖咁傾偈咪唔方便囉
作者: joey@bess    時間: 07-7-20 12:46

原文章由 joey@bess 於 07-7-19 12:33 發表
我好耐無上呢個網了所以想問下係咪無左倨聊天室喇﹖咁傾偈咪唔方便囉


點解無人話我知﹖:cry:




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5