教育王國
標題: 急問...請給意見: 舊基灣跟明德 [打印本頁]
作者: Happyfamily 時間: 07-7-19 12:02 標題: 急問...請給意見: 舊基灣跟明德
hi moms,
我想問下舊基灣跟明德, 它們的埋程度, 校風, 老師, 中一派位等等邊間好d呀,
因為好心急, 阿仔今年升小一呀, 唔該晒

作者: Happyfamily 時間: 07-7-19 14:03 標題: 超....急問...請給意見: 舊基灣跟明德
plese HELP.
THANKS
原文章由 Happyfamily 於 07-7-19 12:02 發表 
hi moms,
我想問下舊基灣跟明德, 它們的埋程度, 校風, 老師, 中一派位等等邊間好d呀,
因為好心急, 阿仔今年升小一呀, 唔該晒
作者: Happyfamily 時間: 07-7-19 21:53
BK MOMS
Apprecited your help, please.
原文章由 Happyfamily 於 07-7-19 14:03 發表 
plese HELP.
THANKS
作者: sue2moumou 時間: 07-7-19 22:43
明德以前比較輕鬆, 少功課, 同測驗內容唔深, 派位相對少d band 1, 據年多前佢杖長講過, 有少過20%派唔知band 1定英中. 不過今年聽d小一家長話d test內容好深, 例如上學期常識考有關坐昂平360要幾耐等, 老師完全無教過, 而且小朋友亦太細去了解.
舊基灣d功課都好多, 好似話暑期作業都十幾樣. 當然派位梗係俾明德理想, 不過我無乜實質數字, 抱歉.
作者: sylcaca 時間: 07-7-19 23:16
舊年個小學概覽資料, 舊基灣學生banding1&2~90%
1年4次考試, 功課出名多
而明德無正式數字, 不過o係其他報紙資料話banding1有40%
1年2測2考, 功課量一般
今年因為搬左新校舍, 難入左
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |