教育王國

標題: 好開心,Johnny駿顯9月回歸優才大家庭! [打印本頁]

作者: AlanB    時間: 07-7-18 23:29     標題: 好開心,Johnny駿顯9月回歸優才大家庭!

好開心,今天下午馮副校長第一時間來電通知駿顯獲優才取錄,來年重新插讀四年級。到時請優才家長共聚!

Alan B







作者: meimeilam    時間: 07-7-19 08:58

原文章由 AlanB 於 07-7-18 23:29 發表
好開心,今天下午馮副校長第一時間來電通知駿顯獲優才取錄,來年重新插讀四年級。到時請優才家長共聚!

Alan B





: ...


歡迎駿顯返嚟優才大家庭, 我仲以為佢係上個學年嘅下學期已經返左嚟 tim。
作者: dabbycheung    時間: 07-7-19 09:07

原文章由 meimeilam 於 07-7-19 08:58 發表


歡迎駿顯返嚟優才大家庭, 我仲以為佢係上個學年嘅下學期已經返左嚟 tim。


歡迎!歡迎!
作者: 淡然    時間: 07-7-19 09:27

恭喜啊!
希望有機會認識你和駿顯!

小女是今年旺角G1新生




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5