教育王國
標題: 好開心,Johnny駿顯9月回歸優才大家庭! [打印本頁]
作者: AlanB 時間: 07-7-18 23:29 標題: 好開心,Johnny駿顯9月回歸優才大家庭!
好開心,今天下午馮副校長第一時間來電通知駿顯獲優才取錄,來年重新插讀四年級。到時請優才家長共聚!
Alan B

























作者: meimeilam 時間: 07-7-19 08:58
原文章由 AlanB 於 07-7-18 23:29 發表 
好開心,今天下午馮副校長第一時間來電通知駿顯獲優才取錄,來年重新插讀四年級。到時請優才家長共聚!
Alan B

















: ...
歡迎駿顯返嚟優才大家庭, 我仲以為佢係上個學年嘅下學期已經返左嚟 tim。

作者: dabbycheung 時間: 07-7-19 09:07
原文章由 meimeilam 於 07-7-19 08:58 發表 
歡迎駿顯返嚟優才大家庭, 我仲以為佢係上個學年嘅下學期已經返左嚟 tim。
歡迎!歡迎!
作者: 淡然 時間: 07-7-19 09:27
恭喜啊!
希望有機會認識你和駿顯!
小女是今年旺角G1新生
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |