教育王國

標題: 急需徳望家長幫望 [打印本頁]

作者: ZEROCOCO    時間: 07-7-18 23:27     標題: 急需徳望家長幫望

想問功課是否很多、真的如外界所講毎晩都要做到1,2点嗎?
有幾多黙書、測験和考試?

多謝你們的分享。
作者: yomama    時間: 07-7-19 00:07

小女每日平均2 hours 完成.
從未試過做到1,2点.
可能返下午班放學校車回家已6点幾,
食飯冲凉,8~9 点先開始做.
多數10~11点做完.
但第2日12:00pm 先上校車.
如返上午班1点幾已回家,
冇可能做得咁夜呀!我9点已踢佢去瞓 lu .
每星期中英默書各1次.
全年分3個段考,每段1測1考,
共3測3考.
作者: smmama    時間: 07-7-19 00:38

Thanks a lot..


原文章由 yomama 於 07-7-19 00:07 發表
小女每日平均2 hours 完成.
從未試過做到1,2点.
可能返下午班放學校車回家已6点幾,
食飯冲凉,8~9 点先開始做.
多數10~11点做完.
但第2日12:00pm 先上校車.
如返上午 ...

作者: ZEROCOCO    時間: 07-7-19 19:06

Dear yomama,

Thanks a lot.

Please Check your message.


Zercoco

原文章由 yomama 於 07-7-19 00:07 發表
小女每日平均2 hours 完成.
從未試過做到1,2点.
可能返下午班放學校車回家已6点幾,
食飯冲凉,8~9 点先開始做.
多數10~11点做完.
但第2日12:00pm 先上校車.
如返上午 ...





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5