教育王國
標題: 急需徳望家長幫望 [打印本頁]
作者: ZEROCOCO 時間: 07-7-18 23:27 標題: 急需徳望家長幫望
想問功課是否很多、真的如外界所講毎晩都要做到1,2点嗎?
有幾多黙書、測験和考試?
多謝你們的分享。
作者: yomama 時間: 07-7-19 00:07
小女每日平均2 hours 完成.
從未試過做到1,2点.
可能返下午班放學校車回家已6点幾,
食飯冲凉,8~9 点先開始做.
多數10~11点做完.
但第2日12:00pm 先上校車.
如返上午班1点幾已回家,
冇可能做得咁夜呀!我9点已踢佢去瞓 lu .
每星期中英默書各1次.
全年分3個段考,每段1測1考,
共3測3考.
作者: smmama 時間: 07-7-19 00:38
Thanks a lot..
原文章由 yomama 於 07-7-19 00:07 發表 
小女每日平均2 hours 完成.
從未試過做到1,2点.
可能返下午班放學校車回家已6点幾,
食飯冲凉,8~9 点先開始做.
多數10~11点做完.
但第2日12:00pm 先上校車.
如返上午 ...
作者: ZEROCOCO 時間: 07-7-19 19:06
Dear yomama,
Thanks a lot.
Please Check your message.
Zercoco
原文章由 yomama 於 07-7-19 00:07 發表 
小女每日平均2 hours 完成.
從未試過做到1,2点.
可能返下午班放學校車回家已6点幾,
食飯冲凉,8~9 点先開始做.
多數10~11点做完.
但第2日12:00pm 先上校車.
如返上午 ...
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |