教育王國
標題: 粉嶺------>沙田 [打印本頁]
作者: by830625 時間: 07-7-18 22:02 標題: 粉嶺------>沙田
有無小朋友由粉嶺去沙田返學呀??
我的女兒要由粉嶺返沙田呀!
我想找三位小朋友自組私家車返學..
因本人問左校車要6:30上車,怕小朋友太早好辛苦呀...如果私家車可以遲45mins-1 hour出門口
(但如果只有我的女兒都開車車,真的太不化算,更加太重負擔了)
所以看看有無媽咪有興趣,
(我問左校車如果一程去收$680)
如果有媽咪有興趣,我自己都係收返$680一個月,
(我不是賺錢,只係收返油錢,因我c6計過如果我車完女兒再返屋企要差唔多$100 油錢)
有興趣就留言,或在e-mail 留電話給我呀!!Thanks
作者: by830625 時間: 07-7-20 23:11
Tai po also ok ka woo....
作者: by830625 時間: 07-8-4 00:20
anybody interest??
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |