教育王國
標題:
校巴/保母車問題
[打印本頁]
作者:
2Tmama
時間:
07-7-18 16:20
標題:
校巴/保母車問題
我想問升小學後要搭校巴, 由學校(沙田)回家(大圍)要50分鐘車程才能回家(我家應是尾站), 請問我可自行找保母車嗎? 容唔容易找呢? 或者有咩要留意既地方呢?
歡迎光臨 教育王國 (/)
Powered by Discuz! X1.5