教育王國

標題: 校巴/保母車問題 [打印本頁]

作者: 2Tmama    時間: 07-7-18 16:20     標題: 校巴/保母車問題

我想問升小學後要搭校巴, 由學校(沙田)回家(大圍)要50分鐘車程才能回家(我家應是尾站), 請問我可自行找保母車嗎? 容唔容易找呢? 或者有咩要留意既地方呢?




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5