教育王國

標題: 聖羅撒vs聖家(九龍城) [打印本頁]

作者: Ottomom    時間: 07-7-18 10:19     標題: 聖羅撒vs聖家(九龍城)

小女聖羅撒已收,但昨天聖家(九龍城)打來說有得in.我本來覺得聖羅撒都不錯, 但聖家小學及中學較近,請大家俾意見
作者: wanmui    時間: 07-7-18 10:55

聖羅撒校長more aggressive, 聖家我就不清楚, 但兩間都有中學backup, 不錯!

原文章由 Ottomom 於 07-7-18 10:19 發表
小女聖羅撒已收,但昨天聖家(九龍城)打來說有得in.我本來覺得聖羅撒都不錯, 但聖家小學及中學較近,請大家俾意見

作者: Ottomom    時間: 07-7-18 11:41

我都agree 聖羅撒校長more aggressive, 但聖羅撒中學在沙田,聖家中學在九龍,較近.  但兩間中, 哪間較好, 成績, 校風, 活動?
請大家俾D comment


原文章由 wanmui 於 07-7-18 10:55 AM 發表
聖羅撒校長more aggressive, 聖家我就不清楚, 但兩間都有中學backup, 不錯!





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5