教育王國
標題: 聖羅撒vs聖家(九龍城) [打印本頁]
作者: Ottomom 時間: 07-7-18 10:19 標題: 聖羅撒vs聖家(九龍城)
小女聖羅撒已收,但昨天聖家(九龍城)打來說有得in.我本來覺得聖羅撒都不錯, 但聖家小學及中學較近,請大家俾意見
作者: wanmui 時間: 07-7-18 10:55
聖羅撒校長more aggressive, 聖家我就不清楚, 但兩間都有中學backup, 不錯!
原文章由 Ottomom 於 07-7-18 10:19 發表 
小女聖羅撒已收,但昨天聖家(九龍城)打來說有得in.我本來覺得聖羅撒都不錯, 但聖家小學及中學較近,請大家俾意見
作者: Ottomom 時間: 07-7-18 11:41
我都agree 聖羅撒校長more aggressive, 但聖羅撒中學在沙田,聖家中學在九龍,較近. 但兩間中, 哪間較好, 成績, 校風, 活動?
請大家俾D comment
原文章由 wanmui 於 07-7-18 10:55 AM 發表 
聖羅撒校長more aggressive, 聖家我就不清楚, 但兩間都有中學backup, 不錯!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |