教育王國
標題: 面試失敗,唔知點解? [打印本頁]
作者: kamkamwa 時間: 07-7-18 01:05 標題: 面試失敗,唔知點解?
小女投考中二插班生筆試過闗(31人考8人面試),但面試失敗,唔知邊度出錯????
激死我
,有冇媽媽同我一樣心情!
作者: 701003 時間: 07-7-18 09:08
原文章由 kamkamwa 於 07-7-18 01:05 發表 
小女投考中二插班生筆試過闗(31人考8人面試),但面試失敗,唔知邊度出錯????
激死我
,有冇媽媽同我一樣心情!
唔水激氣,依家學校要求學生全面發展,只係成績好唔得架,課外活動,社會公益,個人品格,體育藝術.......樣樣都要有少少
留返D火氣多方面培養下女女仲好啦
[ 本文章最後由 701003 於 07-7-18 09:10 編輯 ]
作者: janeleung 時間: 07-7-18 09:23
原文章由 kamkamwa 於 07-7-18 01:05 發表 
小女投考中二插班生筆試過闗(31人考8人面試),但面試失敗,唔知邊度出錯????
激死我
,有冇媽媽同我一樣心情!
5好咁激氣la.
可能你個囡驚得制對答時失準, 或者對手太強?
插班生名額有幾個?
最後一個假設成功果d係識人ge, 咁你西利都無用.
作者: monkeybbb 時間: 07-7-18 10:05
原文章由 janeleung 於 07-7-18 09:23 發表 
5好咁激氣la.
可能你個囡驚得制對答時失準, 或者對手太強?
插班生名額有幾個?
最後一個假設成功果d係識人ge, 咁你西利都無用.
Don't be so frustrated. Sometimes, interviews depends on luck. It depends on the interviewers' point of view,
students' performance and the choice of questions in the
interview. Take it easy!
Try to encourage your kids to be polite, well-behaved and
cheerful. Interviewers like this kind of kids usually!
Hope it can help!
作者: rclamlam 時間: 07-7-18 10:09
kamkamwa,
插班又係難既事, 你女已經好叻啦, 入到面試先失敗, 插班唔會好多位架, 2-3個位都唔出奇, 所以你唔好話你女啦, 再想試就再等出年, 或者下次考多兩間.
原文章由 kamkamwa 於 07-7-18 01:05 發表 
小女投考中二插班生筆試過闗(31人考8人面試),但面試失敗,唔知邊度出錯????
激死我
,有冇媽媽同我一樣心情!
作者: kamkamwa 時間: 07-7-18 23:52 標題: thanks
原文章由 701003 於 07-7-18 09:08 發表 
唔水激氣,依家學校要求學生全面發展,只係成績好唔得架,課外活動,社會公益,個人品格,體育藝術.......樣樣都要有少少
留返D火氣多方面培養下女女仲好啦
唉, 我都已經收拾心情......多謝你既開解
作者: kamkamwa 時間: 07-7-18 23:56 標題: thankss
原文章由 janeleung 於 07-7-18 09:23 發表 
5好咁激氣la.
可能你個囡驚得制對答時失準, 或者對手太強?
插班生名額有幾個?
最後一個假設成功果d係識人ge, 咁你西利都無用.
【唔激氣就假了..可能呀囡亂咁答, 錯失了呢次機會啦!】
作者: kamkamwa 時間: 07-7-19 00:06 標題: thanks
原文章由 monkeybbb 於 07-7-18 10:05 發表 
Don't be so frustrated. Sometimes, interviews depends on luck. It depends on the interviewers' point of view,
students' performance and the choice of questions in the
interview. Take it ...
‵Thank you for your comment. But, i still frustrated. I will try again.′
作者: kamkamwa 時間: 07-7-19 00:12 標題: thanks
原文章由 rclamlam 於 07-7-18 10:09 發表 
kamkamwa,
插班又係難既事, 你女已經好叻啦, 入到面試先失敗, 插班唔會好多位架, 2-3個位都唔出奇, 所以你唔好話你女啦, 再想試就再等出年, 或者下次考多兩間.
我已經計劃了八月頭 , 再去另一間叩門. 看看有沒有機會.
作者: catnips 時間: 07-7-19 01:43
原文章由 kamkamwa 於 07-7-18 23:56 發表 
【唔激氣就假了..可能呀囡亂咁答, 錯失了呢次機會啦!】
千萬別讓自己的情緒影響女兒的心情,她已經盡了力,她也不想失敗,她的信心也已經受了打擊,心情也不好,她現在最需要的是在她身邊支持他的父母。千萬別再在她頭上加添甚麼壓力,現在最重要的是安慰她,鼓勵他,讓他知道無論他的考試結果怎樣,您都會支持他,愛她,讓他重拾自信,幫助他在以後的學業上更進一步。
作者: sandy234t 時間: 07-7-20 03:49
原文章由 kamkamwa 於 07-7-18 01:05 發表 
小女投考中二插班生筆試過闗(31人考8人面試),但面試失敗,唔知邊度出錯????
激死我
,有冇媽媽同我一樣心情!
你揀人時人拺你,嬲都冇用,大家盡咗力就算把!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |