教育王國
標題: 請問有無小朋友在鄭任安小學乘搭保姆車:p [打印本頁]
作者: good 時間: 07-7-17 23:14 標題: 請問有無小朋友在鄭任安小學乘搭保姆車:p
各位屯門區的家長,
請間有無家長的小朋友在鄭任安小學乘搭保姆車呢, 不是校車喎, 又或者悉識屯門區的保姆車呢, 因我的小朋友明年升小一, 但是校車去不到我的目的地呀, 所以要找保姆車, 擔心死我啦.
請家長幫幫忙, 告知呀, 謝謝
作者: ydoris 時間: 07-7-18 09:08
個駕野,邊度都吾去..我親戚個仔今年讀3年班啦,佢個站今年有4個人都吾到.嘈學校都無反應....
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |