教育王國

標題: 屯門兆康有冇補習社??? [打印本頁]

作者: moontang    時間: 07-7-17 15:09     標題: 屯門兆康有冇補習社???

屯門兆康有冇補習社???(託管)
9月呀女月上小一,放3點,我自己要返學,5點先放學
冇人睇湊佢放學..除左補習社之外我都諗唔到有咩方法




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5