教育王國

標題: 請問沙田和大埔有邊幾間直資小學呢? [打印本頁]

作者: chrischris    時間: 07-7-17 13:45     標題: 請問沙田和大埔有邊幾間直資小學呢?

我本人住上水區,小朋友明年升低班,想搵定資料,請幫幫忙!
作者: nono2006    時間: 07-7-17 13:59

大埔好像沒有直資學校
沙田有2閒-培僑和浸會大學附屬小學

原文章由 chrischris 於 07-7-17 13:45 發表
我本人住上水區,小朋友明年升低班,想搵定資料,請幫幫忙!

作者: chrischris    時間: 07-7-18 14:09     標題: 我又想問

原文章由 nono2006 於 07-7-17 13:59 發表
大埔好像沒有直資學校
沙田有2閒-培僑和浸會大學附屬小學

謝謝你的回覆,
我又想問;這兩間學校分別在沙田那裡,和學費多少?
作者: Gwhy    時間: 07-7-18 14:22

Pui Kiu in Tai Wai, $2100 per month

HKBU Wong Kam Fai in Shek Mun, On Muk Lane, $3500 per month

原文章由 chrischris 於 18/7/07 14:09 發表

謝謝你的回覆,
我又想問;這兩間學校分別在沙田那裡,和學費多少?





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5