教育王國

標題: 今年讀k2幾時要報小學 [打印本頁]

作者: Garfield    時間: 07-7-17 12:44     標題: 今年讀k2幾時要報小學

想問各位靚媽:

仔仔今年升k2, 係唔係要開始報小學?請幫忙.
作者: baekdoosan    時間: 07-7-17 12:57

應該出年先報.
作者: dickielam    時間: 07-7-17 13:57

原文章由 Garfield 於 07-7-17 12:44 發表
想問各位靚媽:

仔仔今年升k2, 係唔係要開始報小學?請幫忙.


應該是2008年9月才報.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5