教育王國
標題: 今年讀k2幾時要報小學 [打印本頁]
作者: Garfield 時間: 07-7-17 12:44 標題: 今年讀k2幾時要報小學
想問各位靚媽:
仔仔今年升k2, 係唔係要開始報小學?請幫忙.

作者: baekdoosan 時間: 07-7-17 12:57
應該出年先報.
作者: dickielam 時間: 07-7-17 13:57
原文章由 Garfield 於 07-7-17 12:44 發表 
想問各位靚媽:
仔仔今年升k2, 係唔係要開始報小學?請幫忙.
應該是2008年9月才報.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |