教育王國

標題: 如果只有媽咪係天主教徒,可否取得自行分配學位既5分呢 ?? [打印本頁]

作者: foreverfriends    時間: 07-7-16 14:31     標題: 如果只有媽咪係天主教徒,可否取得自行分配學位既5分呢 ??

我想替仔於自行分配學位時申請st. Joseph (Wan chai)小學, 但只有我是天主教(已領洗), 先生和仔都不是, 這種情況下可算是與學校的辦學團體有相同的宗教信仰嗎? 是否可得到5分呢? 請分享大家的意見, 謝謝
作者: jk67jk    時間: 07-7-16 14:36

原文章由 foreverfriends 於 07-7-16 14:31 發表
我想替仔於自行分配學位時申請st. Joseph (Wan chai)小學, 但只有我是天主教(已領洗), 先生和仔都不是, 這種情況下可算是與學校的辦學團體有相同的宗教信仰嗎? 是否可得到5分呢? 請分享大家的意見, 謝謝


絕對不能夠!
作者: 栗子媽媽    時間: 07-7-16 14:38

只有你個仔既領洗紙有效
作者: hkttm    時間: 07-7-16 14:46

唔係絕對既, 視付學校.
教區直屬學校多數可以.但各修會的學校就多數唔得.
去學校問啦!

作者: jk67jk    時間: 07-7-16 15:01

原文章由 hkttm 於 07-7-16 14:46 發表
唔係絕對既, 視付學校.
教區直屬學校多數可以.但各修會的學校就多數唔得.
去學校問啦!


我估若然真係可以的那一兩間,可能係冇乜人報,想盡辦法去收生,連不是天主教教會的,都給5分。
大部份教區小學的報名紙寫明所需文件,包括小朋友的領洗紙。(既然有人話得,唯有"大部份"啦!)

foreverfriends, 我勸你預「唔得」穩陣d。 因為,多數都唔得!

[ 本文章最後由 jk67jk 於 07-7-16 15:20 編輯 ]
作者: hkttm    時間: 07-7-16 15:19

原文章由 jk67jk 於 07-7-16 15:01 發表


我估若然真係可以的那一兩間,可能係冇乜人報,想盡辦法去收生,連不是天主教教會的,都給5分。
大部份教區小學的報名紙寫明所需文件,包括小朋友的領洗紙。(既然有人話得,唯有"大部份"啦!)



我係天主教徒,但個仔唔係,但學校一樣接受我張領洗紙.
我可以話你知我個仔間學校係區內受歡迎學校.
自行--over200人報名.
正如有d聖公會學校一樣接受天主教領洗紙.
最緊要睇學校接唔接受!

[ 本文章最後由 hkttm 於 07-7-16 15:22 編輯 ]
作者: jk67jk    時間: 07-7-16 15:22

原文章由 hkttm 於 07-7-16 15:19 發表
我係天主教徒,但個仔唔係,但學校一樣接受我張領洗紙.
我可以話你知我個仔間學校係區內受歡迎學校.
自行--over200人報名.


咁你話我知邊間, 等我去告發佢! (講笑)

佢如果只係收你張領洗紙做 reference, 冇乜問題;但係因你張領洗紙而俾小朋友5分,就有問題。

佢咁做,事實上係不依規辦事,違規的事,講少d 幫下佢。

[ 本文章最後由 jk67jk 於 07-7-16 15:24 編輯 ]
作者: jk67jk    時間: 07-7-16 15:28

Let say, 加埋宗教分20分,冇宗教分15分計:

如果20分收晒後,還有自行分配的學位剩,理應在15分的申請者中抽籤;不過,我不排除因為妳的領洗紙,學校不公平地自行首先將這類申請人在15分的catagory內優先取錄。  如果該校做法合乎原則,叫佢大膽公佈這個收生標準來吧!   Waahaha~

[ 本文章最後由 jk67jk 於 07-7-16 15:32 編輯 ]
作者: hkttm    時間: 07-7-16 15:30

原文章由 jk67jk 於 07-7-16 15:22 發表


咁你話我知邊間, 等我去告發佢! (講笑)

佢如果只係收你張領洗紙做 reference, 冇乜問題;但係因你張領洗紙而俾小朋友5分,就有問題。

佢咁做,事實上係不依規辦事,違規的事,講少d 幫下佢。



睇返自行分配學位張 form - ”same religious affilation as the
sponsoring body which operates the primary school”.
係無要求小朋友一定本身有領洗紙.
呢五分係好有彈性既!
作者: 麟媽媽    時間: 07-7-16 15:32

佢地咁做一定唔啱規舉,
而你係教友都應該明白教會係要求我地父母,
為初生嬰兒領洗,而如果你係教堂行婚禮,
你亦應該係天主面前承諾過架喎.....
所以,都唔好咁高調係度講了,
聖公會學校都要求學生個人領洗紙,
而唔係父母既領洗紙架。

原文章由 hkttm 於 07-7-16 15:19 發表

我係天主教徒,但個仔唔係,但學校一樣接受我張領洗紙.
我可以話你知我個仔間學校係區內受歡迎學校.
自行--over200人報名.
正如有d聖公會學校一樣接受天主教領洗紙.
最緊要睇學校接唔接受!

作者: 麟媽媽    時間: 07-7-16 15:37

umm..... 樓主問灣仔St. Joseph's,
我好肯定St. Jo 同埋華仁,
都一定要小朋友自己既領洗紙,
其他無提個名既學校我就唔清楚了。
作者: jk67jk    時間: 07-7-16 15:37

麟媽媽講得啱!
這也是天主教教區為"same religious affilation as the sponsoring body which operates the primary school” 所下的定義。這定義是由辦學團體釐定的,天主教教區及修會學校便是按著這定義給予宗教分。 而不是按我們或學校管理階層對字義作個人理解的。

p.s. 其實我覺得你個小朋友應該係15分, 但係好運第一輪入到。 我知你邊間。無論係點,你的背景也許是特別處理,不能作準。我地所講天主教學校對給予宗教分的標準,是沒有錯的。



[ 本文章最後由 jk67jk 於 07-7-16 16:35 編輯 ]
作者: hkttm    時間: 07-7-16 15:41

原文章由 麟媽媽 於 07-7-16 15:32 發表
佢地咁做一定唔啱規舉,
而你係教友都應該明白教會係要求我地父母,
為初生嬰兒領洗,而如果你係教堂行婚禮,
你亦應該係天主面前承諾過架喎.....
所以,都唔好咁高調係度講了,
聖公會學校都要求學 ...


因為我唔係香港結婚(大陸),個仔唔係香港出生.
教區括免在大陸結婚既教友於香港教堂再行禮.
我個仔在九月會返主日學.

[ 本文章最後由 hkttm 於 07-7-16 15:46 編輯 ]
作者: JoJoJo    時間: 07-7-16 17:23

hkttm,

真是比你氣死, 這些特別原因請說明呀!



原文章由 hkttm 於 07-7-16 15:41 發表


因為我唔係香港結婚(大陸),個仔唔係香港出生.
教區括免在大陸結婚既教友於香港教堂再行禮.
我個仔在九月會返主日學.





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5