教育王國
標題: 9月就要幫仔仔選小學, 都唔知點選!! [打印本頁]
作者: rubytsang 時間: 07-7-15 20:35 標題: 9月就要幫仔仔選小學, 都唔知點選!!
住88區, 自問仔仔不是好叻的人, 只希望佢係人地的中上, 好過係人地的第尾!! 所以選學校都不會選什麼呂明才, 聖心.., 但88區應該有什麼學校的校風比較好? 老師有心機去教的學校?
因呂明才成日叫人捐錢, 聖心又變晒質(又要送野比老師)!! 你地有什麼好意見??
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |