教育王國

標題: 9月就要幫仔仔選小學, 都唔知點選!! [打印本頁]

作者: rubytsang    時間: 07-7-15 20:35     標題: 9月就要幫仔仔選小學, 都唔知點選!!

住88區, 自問仔仔不是好叻的人, 只希望佢係人地的中上, 好過係人地的第尾!!  所以選學校都不會選什麼呂明才, 聖心.., 但88區應該有什麼學校的校風比較好?  老師有心機去教的學校?  

因呂明才成日叫人捐錢, 聖心又變晒質(又要送野比老師)!!  你地有什麼好意見??




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5