教育王國

標題: 自組普通話學中文(免學費),馬鞍山區!! [打印本頁]

作者: tiptip    時間: 07-7-15 12:11     標題: 自組普通話學中文(免學費),馬鞍山區!!

本人為小學教師,有意為即將入讀小一的小朋友進行普通話教中文,並學習一些課堂常規,
地點:馬鞍山區 (可給意見,最好有projector)
日子:七月尾至八月中
時間:待定(1小時)
人數:8人(連我女女在內)(小朋友需分組討論)
費用:學費免,但可能要夾租場費用
有興趣的爹地媽咪請留言給意見,Thanks!
作者: mansonwai    時間: 07-7-15 13:32

原文章由 tiptip 於 07-7-15 12:11 發表
本人為小學教師,有意為即將入讀小一的小朋友進行普通話教中文,並學習一些課堂常規,
地點:馬鞍山區 (可給意見,最好有projector)
日子:七月尾至八月中
時間:待定(1小時)
人數:8人(連我女女在內)(小朋 ...


Hi

我有興趣......tks
作者: IRON    時間: 07-7-15 17:56

hi tiptip,

先多謝妳既誠意, 難得又見一位好老師, 唔知妳係教邊間??

請告詳情, 謝謝.
作者: tiptip    時間: 07-7-16 01:03

原文章由 IRON 於 07-7-15 17:56 發表
hi tiptip,

先多謝妳既誠意, 難得又見一位好老師, 唔知妳係教邊間??

請告詳情, 謝謝.


對不起!我不太方便公開我在那間學校教書,也請各有興趣的爹地媽咪pm我告知小朋友將入讀何校。另外因反應熱烈,以後update資料將會post 於http://forum.taobao.com/forum-77/show_thread----9597072-.htm,以免混淆。
作者: EvaLam^^    時間: 07-7-16 01:33

hihi,

我有興趣呀,囡囡9月將會入讀馬循,麻煩比d詳細資料我呀,thanks!
作者: tiptip    時間: 07-7-16 01:42

原文章由 EvaLam^^ 於 07-7-16 01:33 發表
hihi,

我有興趣呀,囡囡9月將會入讀馬循,麻煩比d詳細資料我呀,thanks!


Hi, pls go to
http://forum.taobao.com/forum-77/show_thread----9597072-.htm




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5