教育王國
標題: 關於德田李兆強成績 [打印本頁]
作者: kt8001 時間: 07-7-15 11:16 標題: 關於德田李兆強成績
各位朋友!
聽說,今年德田李兆強成績差了好多,聖言,瑪莉諾,冇咩人入到,
大多數都入了中文中學,英中就什少,話既不如前,你們有什麼睇法,分享一下:cry:
作者: katiekma 時間: 07-7-15 11:46
我都好想知今年派成點, 希望你聽反來不是真的。:cry:
原文章由 kt8001 於 07-7-15 11:16 發表 
各位朋友!
聽說,今年德田李兆強成績差了好多,聖言,瑪莉諾,冇咩人入到,
大多數都入了中文中學,英中就什少,話既不如前,你們有什麼睇法,分享一下:cry:
作者: melodyyy 時間: 07-7-15 12:01
你聽邊個講呀? 點會呢? 前幾日我先聽到人講話今年有成20幾個女仔入左藍田聖保祿!
作者: kt8001 時間: 07-7-16 14:50 標題: HI! MELODY
原文章由 melodyyy 於 07-7-15 12:01 發表 
你聽邊個講呀? 點會呢? 前幾日我先聽到人講話今年有成20幾個女仔入左藍田聖保祿!
HELLO! MELODY
我都是亞囡放學時,同學仔d 媽媽同我傾計,話我知,其實我都半信半疑,我覺得兆強差極都應有個限度卦
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |