教育王國

標題: 新油天幾年班開始用國語教中文? [打印本頁]

作者: kingkingMa    時間: 07-7-15 08:31     標題: 新油天幾年班開始用國語教中文?

有無人知?新油天幾年班開始用國語教中文?
作者: fyhui    時間: 07-7-18 11:44

二年級開始會用國語教中文!! 我囡囡今年開始啦! 好驚呀!! 我唔識教佢架!!
作者: kingkingMa    時間: 07-7-19 06:36

我仔仔今年入小一,請多多指教!
咁是咪小一開始用英文授課?功課多唔多?:


原文章由 fyhui 於 07-7-18 11:44 發表
二年級開始會用國語教中文!! 我囡囡今年開始啦! 好驚呀!! 我唔識教佢架!!

作者: fyhui    時間: 07-7-19 09:54

原文章由 kingkingMa 於 07-7-19 06:36 發表
我仔仔今年入小一,請多多指教!
咁是咪小一開始用英文授課?功課多唔多?:



HI!  你好!! 初初開學英文老師都會講下中文....但遲D就唔會架啦!! 功課一般啦!! 不過每週都有中,英文默書...同埋我覺得LEE間學校英文比較深...
作者: heiheibbchu    時間: 07-7-20 15:49

Hi fyhui,

本人想了解多些這間學校. 希望閣下能幫忙.

1. "不過每週都有中,英文默書" - 是否每週都有兩次默書.
2. 是否活動教學?
3. 對於成績稍差的學生, 學校會怎樣幫助?抑或叫學生去補習.
4. 您的小朋友覺得返學開心或辛苦呢?

謝謝!
作者: fyhui    時間: 07-7-21 12:56

原文章由 heiheibbchu 於 07-7-20 15:49 發表
Hi fyhui,

本人想了解多些這間學校. 希望閣下能幫忙.

1. "不過每週都有中,英文默書" - 是否每週都有兩次默書.
2. 是否活動教學?
3. 對於成績稍差的學生, 學校會怎樣幫助?抑或叫學生去補習.
4. 您的小朋 ...


HI, HEIHEIBBCHU 你好:
1. 是....中,英文各一次及大約2-3週一次評估(測驗), 不過唔計分的.
2. 老師說是....佢地小一 一組組坐的
3. 這個我不清楚, 因我囡囡成績未算好差
4. 我囡囡很喜歡返學.....她也喜歡此校
作者: hinhinmami    時間: 07-7-21 13:04

Hi, 請問這間學校是否好難入,你們是派位or叩門入的呢?如果有宗教分是否會易入些,煩請指教
作者: heiheibbchu    時間: 07-7-21 19:12

原文章由 fyhui 於 07-7-21 12:56 發表


HI, HEIHEIBBCHU 你好:
1. 是....中,英文各一次及大約2-3週一次評估(測驗), 不過唔計分的.
2. 老師說是....佢地小一 一組組坐的
3. 這個我不清楚, 因我囡囡成績未算好差
4. 我囡囡很喜歡返學... ...


Hi fyhui,

謝謝回覆.
作者: kingkingMa    時間: 07-7-22 00:23

都幾難入嫁!我是叩門入的。全靠誠意及成績。

原文章由 hinhinmami 於 07-7-21 13:04 發表
Hi, 請問這間學校是否好難入,你們是派位or叩門入的呢?如果有宗教分是否會易入些,煩請指教

作者: hktt    時間: 07-7-24 00:34

請問 1/9 (Sat) 是否迎新日呀?返幾點至幾點呀?好似註冊果日無講到?

請指教. 謝謝.

原文章由 kingkingMa 於 07-7-22 00:23 發表
都幾難入嫁!我是叩門入的。全靠誠意及成績。





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5