
| 小學部 |
| 一年級至六年級:每級4班 |
| 中學部 |
| 七年級至十二年級:每級4班 |
| 註:本校六年級結業生將會直接升讀本校七年級。本校不會參與升中派位。 |
原文章由 sea 於 07-7-16 15:59 發表
各位媽媽好!
有些問題想請教大家, 麻煩各位解答一下. 感激!
(1) 我女女即將升上K2, 如果想報名, 是否應該在 K2下學期 3月左右報名呢?
(2) 請問學費多少?
(3) 收生標準嚴格嗎?
(4) 中學部最高班去到中幾呢? ...
但唔知有無人唔收呢?????
Hi,
My son is failed. May I know which kindergarten for the accepted
kids.
Thanks
原文章由 AMYBB111 於 07-7-17 14:49 發表
Hi,
My son is failed. May I know which kindergarten for the accepted
kids.
Thanks
原文章由 makfr 於 07-7-17 15:39 發表
Hi, AmyBB111,
You may try to send them a letter to show your enthusiasm. Also, my son is studying in HKBUK (浸幼)
原文章由 TingKiumom 於 07-7-18 01:01 發表
各位,
我個女都被音小收左,但昨日我在bk其他討論區看到以下文章,看後有點忐忑不安,你們有什麼想法?![]()
(蘋果日報 2007-03-02)
【 記 者 倪 清 江 黃 偉 駿 報 道 】 位 於 鑽 石 山 學 校 村 的 優 ...
Hi..Kae and makfr,
多謝你地嘅意見,其實我都係抱住取經驗同埋朋友話覺得我個仔好似有D音樂天份叫我試吓考音小,而且學費都好貴,我都未必應付到.
我想問HKBUK(浸幼)係唔係石門嗰間呀,佢好似有小學同中學一條龍,我想做一個調查,我諗大家都會幾有興趣,睇吓讀一間出名嘅幼稚園同讀一間普通幼稚園,去考小一學校會有冇分別,因為我見有D朋友或鄰居嘅朋友, 讀D九龍塘名校,就算派位唔好,但去D名小學叩門,多數都收,真係想知係唔係.![]()

原文章由 makfr 於 07-7-16 18:02 發表
今年報名(for 2008-2009 P.1)有2次, 第一次截止於6/15.
小一面試日(第二輪面試)
截止報名日期: 2007年9月8日
收生標準嚴格嗎? Not sure, 但父母一定要agree学校理念&不反對基督教
中學部最高班去 ...
原文章由 AMYBB111 於 07-7-18 13:48 發表
Hi..Kae and makfr,
多謝你地嘅意見,其實我都係抱住取經驗同埋朋友話覺得我個仔好似有D音樂天份叫我試吓考音小,而且學費都好貴,我都未必應付到.
我想問HKBUK(浸幼)係唔係石門嗰間呀,佢 ...
原文章由 makfr 於 07-7-16 18:02 發表
今年報名(for 2008-2009 P.1)有2次, 第一次截止於6/15.
小一面試日(第二輪面試)
截止報名日期: 2007年9月8日
原文章由 2r_ma 於 07-7-25 23:54 發表
請問如果我想報名, 可以在那裡取得到報名表呀?
我兩日都入不到學校個網頁http://www.icqm.edu.hk/
| 歡迎光臨 教育王國 (/) | Powered by Discuz! X1.5 |