教育王國

標題: 己收到音小的信 [打印本頁]

作者: makfr    時間: 07-7-14 16:08     標題: 己收到音小的信

己收到音小的信,收了小兒08-09 p.1 很高舆
作者: kae    時間: 07-7-14 17:59

我都收到啦,恭喜!!恭喜!!

原文章由 makfr 於 07-7-14 16:08 發表
己收到音小的信,收了小兒08-09 p.1 很高舆

作者: makfr    時間: 07-7-14 18:12

Kae,

我都恭喜你la!
作者: littlelam88    時間: 07-7-14 21:03

原文章由 makfr 於 07-7-14 18:12 發表
Kae,

我都恭喜你la!



我都收到LA!
想請問你地會否考其他的?

THANKS!
作者: JYYHMama    時間: 07-7-14 21:25

My kid has been offered a place to study P.1 in the 2008-09 school year as well.

Apart from ICQM, we will also apply for other DSS and private schools.

原文章由 littlelam88 於 07-7-14 21:03 發表



我都收到LA!
想請問你地會否考其他的?

THANKS!

作者: ema    時間: 07-7-15 19:56

原文章由 makfr 於 07-7-14 16:08 發表
己收到音小的信,收了小兒08-09 p.1 很高舆


My daughter has received an offer too.
作者: elok    時間: 07-7-16 11:31

我都ok, 你們是否都會留位?
作者: schiu999    時間: 07-7-16 12:25

我都ok, 你們是否都會留位? 1千蚊都幾貴,不知他已收多少人呢?

[ 本文章最後由 schiu999 於 07-7-16 12:27 編輯 ]
作者: makfr    時間: 07-7-16 12:33

Yes, I will reserve for my son.
作者: THRY    時間: 07-7-16 12:36

when is the last date of enrollment?  As I am not in HKG,  I am worrying to miss the enrollment date.

原文章由 makfr 於 07-7-14 16:08 發表
己收到音小的信,收了小兒08-09 p.1 很高舆

作者: sea    時間: 07-7-16 15:59

各位媽媽好!
有些問題想請教大家, 麻煩各位解答一下. 感激!
(1) 我女女即將升上K2, 如果想報名, 是否應該在 K2下學期 3月左右報名呢?
(2) 請問學費多少?
(3) 收生標準嚴格嗎?
(4) 中學部最高班去到中幾呢? (因為朋友告知有些直資中學只去到中三呢! 那中三以後怎麼辦呢?)

Thanks!





原文章由 makfr 於 07-7-14 16:08 發表
己收到音小的信,收了小兒08-09 p.1 很高舆

作者: makfr    時間: 07-7-16 18:02

今年報名(for 2008-2009 P.1)有2次, 第一次截止於6/15.
小一面試日(第二輪面試)
截止報名日期: 2007年9月8日

收生標準嚴格嗎? Not sure, 但父母一定要agree学校理念&不反對基督教

中學部最高班去到中幾呢?
小學部
一年級至六年級:每級4班
中學部
七年級至十二年級:每級4班
註:本校六年級結業生將會直接升讀本校七年級。本校不會參與升中派位。

<copy from icqm parents forum ~ dated July 31, 2006>

音小的使費大約如下:

1. 學費(每月)$3,960 ~ same for 2008-2009 P.1
2. 訂飯(每餐 $15)(每月)約 $300
3. 校車〔馬鞍山〕05-06年度的車費(每月)$850
〔上車約7:15 am,下車約4:45 pm〕[學校上課時間為 8:30 am 至 3:55 pm。功課量一般,每天約二至四樣,學生可於每天最尾一節導修課完成部份功課。]
4. 課外活動(每學期)約 $300
5. 書費(小一全年)$2,200
6. 雜費及冷氣費(小一全年)約 $1,200
7. 校服 〔夏季 約 $500〕〔冬季 約 $800〕
8. 學校代買琴書、中、英補充練習、學習CD、旅行、參觀(全年)約 $600
9. 中、英、數各科網上每日一篇〔連暑期〕(全年)$350
10. 家教會會費(全年)$50
11. 暑期學樂器費 $880
12. 其他假期活動(興趣班�樂理班)、音樂會、演奏會、音樂工作坊、大師班〔自由參與〕(全年)約 $700
13. 小一下學期始可以申請修習副修樂器,但須經過校方評核,評核準則包括學習態度、校內及校外器樂成績作參考。(每月)$576

平均每月支出 $5,000至 $6,000 左右。

原文章由 sea 於 07-7-16 15:59 發表
各位媽媽好!
有些問題想請教大家, 麻煩各位解答一下. 感激!
(1) 我女女即將升上K2, 如果想報名, 是否應該在 K2下學期 3月左右報名呢?
(2) 請問學費多少?
(3) 收生標準嚴格嗎?
(4) 中學部最高班去到中幾呢? ...

[ 本文章最後由 makfr 於 07-7-17 11:12 編輯 ]
作者: 有理無理    時間: 07-7-16 18:13

音小都收我個女 但唔知有無人唔收呢?????
我地班有去考的同學仔有一位無收到信
作者: kae    時間: 07-7-16 18:24

我會考其他的,至於留位費交唔交尚在考慮中^^

原文章由 littlelam88 於 07-7-14 21:03 發表
我都收到LA!
想請問你地會否考其他的?

THANKS!

作者: AliceC    時間: 07-7-16 20:58

Thanks God for He has prepared a school most suitable for my daughter!

My girl is accepted.  Very thankful and delighted!

Two of my girl's classmates are also accepted.  They can be schoolmates and friends in Christ!
作者: twtwtw    時間: 07-7-16 21:12

hi all

我都今日先收信
thx god 收左
我見好多女仔都收
我個係仔黎
睇下仲有無男仔收左
作者: ema    時間: 07-7-17 07:43

I have paid the reservation fee already, but I think I may still apply to some other private schools, and to take part in the central allocation - confirmed with the school that we can do so.
作者: makfr    時間: 07-7-17 11:08

Mine is boy!
原文章由 好姨 於 07-7-16 21:12 發表
hi all

我都今日先收信
thx god 收左
我見好多女仔都收
我個係仔黎
睇下仲有無男仔收左

作者: AMYBB111    時間: 07-7-17 14:49


Hi,

My son is failed. May I know which kindergarten for the accepted
kids.

Thanks

作者: makfr    時間: 07-7-17 15:39

Hi, AmyBB111,

You may try to send them a letter to show your enthusiasm.  Also, my son is studying in HKBUK (浸幼)
原文章由 AMYBB111 於 07-7-17 14:49 發表

Hi,

My son is failed. May I know which kindergarten for the accepted
kids.

Thanks

作者: kae    時間: 07-7-17 20:37

amyBB1111
我地學校有2位男同學都收左,如你真係好想讀呢間,你可以繼續寫信去的~~

我個都係同marfr一樣,出自HKBUK的   

原文章由 makfr 於 07-7-17 15:39 發表
Hi, AmyBB111,

You may try to send them a letter to show your enthusiasm.  Also, my son is studying in HKBUK (浸幼)

[ 本文章最後由 kae 於 07-7-17 21:36 編輯 ]
作者: makfr    時間: 07-7-18 10:47

TingKiumom,

以我所知,其實大部份音小已婚教師的子女仍小,未去到大學階段,而教師的子女如在音小/中讀,都響有半價學費優惠。相信報紙的報導是比較放大某些事去報導。

我自己對此事平常心,而且有很多其他學校的行政,我們都是不清楚,他們可能亦有同樣事情發生呢!最主要是小朋友返學開心,老師有愛心!
原文章由 TingKiumom 於 07-7-18 01:01 發表
各位,

我個女都被音小收左,但昨日我在bk其他討論區看到以下文章,看後有點忐忑不安,你們有什麼想法?


(蘋果日報 2007-03-02)

【 記 者 倪 清 江 黃 偉 駿 報 道 】 位 於 鑽 石 山 學 校 村 的 優 ...

[ 本文章最後由 makfr 於 07-7-18 10:49 編輯 ]
作者: AMYBB111    時間: 07-7-18 13:48


Hi..Kae and makfr,

多謝你地嘅意見,其實我都係抱住取經驗同埋朋友話覺得我個仔好似有D音樂天份叫我試吓考音小,而且學費都好貴,我都未必應付到.
我想問HKBUK(浸幼)係唔係石門嗰間呀,佢好似有小學同中學一條龍,我想做一個調查,我諗大家都會幾有興趣,睇吓讀一間出名嘅幼稚園同讀一間普通幼稚園,去考小一學校會有冇分別,因為我見有D朋友或鄰居嘅朋友, 讀D九龍塘名校,就算派位唔好,但去D名小學叩門,多數都收,真係想知係唔係.


作者: jena2468    時間: 07-7-18 15:28

音小係學費方面會唔會有得申請減費
作者: sea    時間: 07-7-19 12:07

Thank you!

原文章由 makfr 於 07-7-16 18:02 發表
今年報名(for 2008-2009 P.1)有2次, 第一次截止於6/15.
小一面試日(第二輪面試)
截止報名日期: 2007年9月8日

收生標準嚴格嗎? Not sure, 但父母一定要agree学校理念&不反對基督教

中學部最高班去 ...

作者: kae    時間: 07-7-19 20:08

amy
我地間幼稚園邊算名校呢???    
最出名咪就係成日比人話物野都無得學,番學唔知做物囉
但編編有家長(包括我2公婆)就好鐘意囉

其實我覺得要見一d老牌名官津,讀一d出名的幼稚園是有作用的,但現時見一d直資及私校大多鐘意學生主動、能言、有創意及轉數快,不是去考他們識幾多字與否,所以家長們target唔同,為子女選擇幼稚園都是有分別的~~

原文章由 AMYBB111 於 07-7-18 13:48 發表

Hi..Kae and makfr,

多謝你地嘅意見,其實我都係抱住取經驗同埋朋友話覺得我個仔好似有D音樂天份叫我試吓考音小,而且學費都好貴,我都未必應付到.
我想問HKBUK(浸幼)係唔係石門嗰間呀,佢 ...

作者: gwan    時間: 07-7-20 09:59

I have also received the acceptance letter. My son is Dec born, I thought most primary school would prefer 'big' kid, I am very happy for my son because he is really interested in music.
作者: 2r_ma    時間: 07-7-25 23:54

請問如果我想報名, 可以在那裡取得到報名表呀?
我兩日都入不到學校個網頁http://www.icqm.edu.hk/


原文章由 makfr 於 07-7-16 18:02 發表
今年報名(for 2008-2009 P.1)有2次, 第一次截止於6/15.
小一面試日(第二輪面試)
截止報名日期: 2007年9月8日

作者: 有理無理    時間: 07-7-26 00:22

好似18/8有個簡介會,申請表要向簡介會同平時可以親身去攞,或你可打電話去問清楚日期先。
Tel:2777-3828

原文章由 2r_ma 於 07-7-25 23:54 發表
請問如果我想報名, 可以在那裡取得到報名表呀?
我兩日都入不到學校個網頁http://www.icqm.edu.hk/

作者: 2r_ma    時間: 07-7-26 00:47

唔該晒有理無理 , 我明天會打電話去問一問.

原文章由 有理無理 於 07-7-26 00:22 發表
好似18/8有個簡介會,申請表要向簡介會同平時可以親身去攞,或你可打電話去問清楚日期先。
Tel:2777-3828





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5