教育王國
標題: comment on Kau Yan School [打印本頁]
作者: cherrywahdee 時間: 07-7-13 17:20 標題: comment on Kau Yan School
Is it worth to apply Primary school in Kau Yan School ?
Or other good choice ?
作者: hinlongmama 時間: 07-7-13 17:24
我也想知道呢?有沒有救恩家長可以分享?
作者: cherrywahdee 時間: 07-7-14 10:00
My son will study K3 on coming Sept 07 in Kau Yau School, he like study there very much, I'm thinking is I let him to study Primary school in there?
作者: decision 時間: 07-7-14 12:01
原文章由 cherrywahdee 於 07-7-13 17:20 發表 
Is it worth to apply Primary school in Kau Yan School ?
Or other good choice ?
一定要參考其升中派位情况。
作者: Leomummy 時間: 07-7-14 22:14
我朋友個囡讀救恩小學,睇佢讀得幾開心,聽佢媽咪講,佢間學校個個小朋友都肥左,雖然佢地常識科要中和英共讀,但睇佢地學校教學方法並唔係壓迫性要小朋友記生字,佢地會用漸進方式,每日要小朋友默幾個生字,或一句句子,然後在星期尾默晒整個星期的生字或句子。我個人覺得,咁對小朋友比較容易吸收,好過我個小朋友個間,今個星期問返佢上兩個星期的生字,已經完全忘記了﹗
作者: cherrywahdee 時間: 07-7-15 00:34
根據資料救恩學校的中學派位94人分布如下:
匯基書院(九龍東) - 22人
聖保羅書院 - 11人
聖士提反女子中學 - 9人
英華女學校 - 8人
港大同學會書院 - 7人
喇沙, 拔萃女, 皇仁, 英皇, 嘉諾撒聖方濟各, 中華基金, 基督教祟真, 基督教國際音樂學校 - 各1人
以這樣的派位情況是否值得在這學校讀小學?
有無其他好提議?
有無救恩家長分享感受?
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |