教育王國

標題: 沙田圍呂明才小學 [打印本頁]

作者: Flower    時間: 07-7-13 15:04     標題: 沙田圍呂明才小學

家長日當天, 聽到校長說到學校好勁, 我開始感覺有點擔心, 我仔又膽小, 怕羞, 我怕他會追不上, 又怕勁多功課, 據聞又多project要做, 是不是家長都要落手落腳幫手
我成日想雖然我幫他選了小學, 他又好僥倖入到, 我會不會害了他??
有沒有家長有經 驗分享一下




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5