教育王國
標題:
沙田圍呂明才小學
[打印本頁]
作者:
Flower
時間:
07-7-13 15:04
標題:
沙田圍呂明才小學
家長日當天, 聽到校長說到學校好勁, 我開始感覺有點擔心, 我仔又膽小, 怕羞, 我怕他會追不上, 又怕勁多功課, 據聞又多project要做, 是不是家長都要落手落腳幫手
我成日想雖然我幫他選了小學, 他又好僥倖入到, 我會不會害了他??
有沒有家長有經 驗分享一下
歡迎光臨 教育王國 (/)
Powered by Discuz! X1.5