教育王國
標題: 不知如何取捨:般含道官小及英皇二校 [打印本頁]
作者: CarChu 時間: 07-7-13 14:14 標題: 不知如何取捨:般含道官小及英皇二校
二間小學同時取綠小兒, 以下列為考慮因數,我應如何取捨
1. 開心學習
2. 學生得到的照顧及個人發展機會
3. 面對升中的問題, 因常聽算般含道官小的程度淺
4. 由於常聽算般含道官小的程度淺, 高小時對於升中分派位有問題嗎, 又學生的實際程度會比較高低嗎?
請你們給我一些指引吧.
作者: TanTanMum 時間: 07-7-13 14:36
英皇二校每年按成绩分精英班的,個人覺得压力大些
如果小朋友非常主動學習, 還好
好象般含道官小熱門一些?
原文章由 CarChu 於 07-7-13 14:14 發表 
二間小學同時取綠小兒, 以下列為考慮因數,我應如何取捨
1. 開心學習
2. 學生得到的照顧及個人發展機會
3. 面對升中的問題, 因常聽算般含道官小的程度淺
4. 由於常聽算般含道官小的程度淺, 高小時對於 ...
作者: decision 時間: 07-7-13 15:36
原文章由 CarChu 於 07-7-13 14:14 發表 
二間小學同時取綠小兒, 以下列為考慮因數,我應如何取捨
1. 開心學習
2. 學生得到的照顧及個人發展機會
3. 面對升中的問題, 因常聽算般含道官小的程度淺
4. 由於常聽算般含道官小的程度淺, 高小時對於 ...
個人認為 :
1. 般小 > 英皇二, 因為英二功課考試壓力應大些。
2. 英皇二 > 般小, 因為聽聞般小"大班"關係。
校長亦定期轉人,不知對施行有冇連貫性。
3. 過往般小因派英皇多,因而多人選。
但這個優勢近年不穩定,且未來英皇"可能"轉直資。
英皇二升中派位也不錯。
所以二間升中派位個人認為 : 差不多
4. 二間程度難以直接比較。但直覺上英皇二較"谷"的學生。
般小本區男仔的較熱門選擇 (其它為聖彼得上午和基恩)
而英皇二近年應較易入。
但閣下考慮重開心學習,或重程度深淺呢?
[ 本文章最後由 decision 於 07-7-13 15:40 編輯 ]
作者: CarChu 時間: 07-7-13 16:04
Hi Decision,
我常希望可以得到一個平衡點, 希望小兒可以愉快地學習之餘又有競爭力以在升中時可以有一定的優勢. 我覺得二間學校各有所長, 因此不知如何取捨.
原文章由 decision 於 07-7-13 15:36 發表 
個人認為 :
1. 般小 > 英皇二, 因為英二功課考試壓力應大些。
2. 英皇二 > 般小, 因為聽聞般小"大班"關係。
校長亦定期轉人,不知對施行有冇連貫性。
3. 過往般小因派英皇多,因而多人選。
但 ...
作者: Teresa 時間: 07-7-13 16:35
我會揀般官小.
其實現階段, 你好難去"計劃"好你仔仔究竟係咪"讀得開心". 小學6年流流長, 小朋友既成長比幼稚園快, 乜都要適應過. 加上教育制度幾年變一變, 點可以好似"fortune telling"咁計到佢小六呢?
就2校而言, 我就覺得般官小既優勢比較好(起碼有聯繫中學). 你要"讀得開心"又要"程度夠"上好既中學, 真係好難兩者兼顧. (如果有, 我都想呀!) 好似區內名校聖彼得, 人地好多畢業生入到band 1中學, 一定係intensive training (我肯定, 因為我識得佢地仲在職既老師, 知道佢地真係"谷"架). 咁你話d學生開唔開心, 10個有9個都話係開心既, 因為校園生活令佢地有歸屬感, 有成功感.
你可以拎2校既textbook去比較下 (用小五.六), 你會知道大家程度差幾多.
作者: CarChu 時間: 07-7-14 08:20
十分多謝你們的意見.
Teresa, 你的意思是聖彼得令學生對校園生活有有歸屬感, 有成功感或是般官小?
祝各位有一個愉快的週末.
CarChu
原文章由 Teresa 於 07-7-13 16:35 發表 
我會揀般官小.
其實現階段, 你好難去"計劃"好你仔仔究竟係咪"讀得開心". 小學6年流流長, 小朋友既成長比幼稚園快, 乜都要適應過. 加上教育制度幾年變一變, 點可以好似"fortune telling"咁計到佢小六呢?
...
作者: decision 時間: 07-7-14 11:55
原文章由 CarChu 於 07-7-13 16:04 發表 
Hi Decision,
我常希望可以得到一個平衡點, 希望小兒可以愉快地學習之餘又有競爭力以在升中時可以有一定的優勢. 我覺得二間學校各有所長, 因此不知如何取捨.
變數很多;入了較"谷"的學校,不一定不愉快,點解?人夾人緣,碰着合緣的老師、同學;孩子一樣可以愉快。
所以現階段選合適的學校有一半是講運氣的。
既然二校你認為差不多,
不如選你叩門成功的一間吧!
起碼你是有疑問抽中的一間,才去另一間叩門吧?
題外話,據聞去年(06)般小升中去英皇極度少人,有沒有聽聞?
[ 本文章最後由 decision 於 07-7-14 12:07 編輯 ]
作者: CarChu 時間: 07-7-14 13:53
我有一位朋友的兒子今年於般官畢業, 我的朋友說有十四位學生派到英皇而全級有約六十八人.
[quote]原文章由 decision 於 07-7-14 11:55 發表 
變數很多;入了較"谷"的學校,不一定不愉快,點解?人夾人緣,碰
作者: decision 時間: 07-7-15 07:55
原文章由 CarChu 於 07-7-14 13:53 發表 
我有一位朋友的兒子今年於般官畢業, 我的朋友說有十四位學生派到英皇而全級有約六十八人.
[quote]原文章由 decision 於 07-7-14 11:55 發表 
變數 ...
今年是不錯,但去年(2006)呢?
似乎無人提及!
作者: lky3107 時間: 07-7-16 11:06
我會擇般小. 起碼有聯校. 如果怕谷的話, 更加要擇般小, 因為般小比較唔谷, 而且唔計聯校, 入到英皇, 英華喎都好多人, 40男生有14個入到英皇, 比例好高.
有聯校, 派位到非聯校都咁好, 又唔洗好谷, 唔錯.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |