教育王國

標題: 細仔08升小一, 但想佢K3重讀, 可唔可以在重讀果年申請學券? [打印本頁]

作者: Williams    時間: 07-7-13 13:42     標題: 細仔08升小一, 但想佢K3重讀, 可唔可以在重讀果年申請學券?

其實都未決定係咪比亞仔讀多年K3, 因為佢始終係細仔, 想佢打好D個底先上小一好似好D, 但唔知係幼稚園重讀可唔可以申請學券?




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5