教育王國
標題:
細仔08升小一, 但想佢K3重讀, 可唔可以在重讀果年申請學券?
[打印本頁]
作者:
Williams
時間:
07-7-13 13:42
標題:
細仔08升小一, 但想佢K3重讀, 可唔可以在重讀果年申請學券?
其實都未決定係咪比亞仔讀多年K3, 因為佢始終係細仔, 想佢打好D個底先上小一好似好D, 但唔知係幼稚園重讀可唔可以申請學券?
歡迎光臨 教育王國 (/)
Powered by Discuz! X1.5