教育王國
標題: 個仔派咗成績表, 勁唔開心.... [打印本頁]
作者: leungc9 時間: 07-7-12 18:54 標題: 個仔派咗成績表, 勁唔開心....
派咗成績表, 要補考!!
未知升到班否, 又唔可以買定出年既書溫習
真想喊一大餐!!!!

作者: 200012 時間: 07-7-12 19:40
原文章由 leungc9 於 07-7-12 18:54 發表 
派咗成績表, 要補考!!
未知升到班否, 又唔可以買定出年既書溫習
真想喊一大餐!!!!
讀幾年班?
作者: yanni-ma 時間: 07-7-12 22:43
原文章由 leungc9 於 07-7-12 18:54 發表 
派咗成績表, 要補考!!
未知升到班否, 又唔可以買定出年既書溫習
真想喊一大餐!!!!
咸左會舒服d,然後再冷靜d幫個仔找學校!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |