教育王國

標題: 個仔派咗成績表, 勁唔開心.... [打印本頁]

作者: leungc9    時間: 07-7-12 18:54     標題: 個仔派咗成績表, 勁唔開心....

派咗成績表, 要補考!!
未知升到班否, 又唔可以買定出年既書溫習
真想喊一大餐!!!!
作者: 200012    時間: 07-7-12 19:40

原文章由 leungc9 於 07-7-12 18:54 發表
派咗成績表, 要補考!!
未知升到班否, 又唔可以買定出年既書溫習
真想喊一大餐!!!!

讀幾年班?
作者: yanni-ma    時間: 07-7-12 22:43

原文章由 leungc9 於 07-7-12 18:54 發表
派咗成績表, 要補考!!
未知升到班否, 又唔可以買定出年既書溫習
真想喊一大餐!!!!


咸左會舒服d,然後再冷靜d幫個仔找學校!




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5