教育王國

標題: 留班 [打印本頁]

作者: SUSANNA    時間: 07-7-12 15:38     標題: 留班

朋友個仔剛小一, 老師話佢主科吾合格要留班, 但朋友堅持要升班, 最後老師比佢個仔試升, 我朋友仲話讀完小二, 如再有問題就轉校先留班.

請問你地有可議見
作者: LOOLOO    時間: 07-7-13 10:16

事實是各主科吾合格, 為何還要堅持?  勉強無幸福, 為何不打好基礎先?  如果覺得是學校問題, 那就早d轉嘞.

原文章由 SUSANNA 於 07-7-12 15:38 發表
朋友個仔剛小一, 老師話佢主科吾合格要留班, 但朋友堅持要升班, 最後老師比佢個仔試升, 我朋友仲話讀完小二, 如再有問題就轉校先留班.

請問你地有可議見

作者: JAFFMA    時間: 07-7-13 11:08

原文章由 LOOLOO 於 07-7-13 10:16 AM 發表
事實是各主科吾合格, 為何還要堅持?  勉強無幸福, 為何不打好基礎先?  如果覺得是學校問題, 那就早d轉嘞.


其實都係為個小朋友好,現今小學想留班都好難,因學校要同教育署申請好多野.我因小朋友細仔,想留都吾比.
作者: jaja    時間: 07-7-13 12:26

學校覺得佢有得救先會比佢留班, 到學校放棄, 你想留都幾難
作者: hhmami    時間: 07-7-14 00:17     標題: 留班

Totally agree with jaja.

礙於資源,依家想比小朋友留班,真係唔易。我同事個仔升P5,全班考尾一、二,想學校比佢repeat P4;但老師話冇位,留班位要留番比隔離班果個更有需要o既同學喎!同事依家諗住幫阿仔轉校留班。

SUSANNA - please advise your friend要三思比唔比阿仔 repeat 呢個問題。

原文章由 jaja 於 07-7-13 12:26 發表
學校覺得佢有得救先會比佢留班, 到學校放棄, 你想留都幾難

作者: SUSANNA    時間: 07-7-16 15:13

多謝你地回覆.

照你地咁講, 我朋大個仔成績一定係全級差中之差, 如果吾係老師都吾吏佢留班. 但我呢個朋友好要面, 一定吾會比個仔留班, 而家我只可以建議佢善用這個暑假, 追回吾懂課程.

另想問下啟思 (杏花村)幼稚園升到小一小朋友有無類似情況?




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5