教育王國
標題: 一日用左萬多元 [打印本頁]
作者: 瑄婷 時間: 07-7-12 14:32 標題: 一日用左萬多元
收完成績本,兩個女開開心心升二年級及六年級.
但係兩個女註冊,老公開支票開到面色變,總數過萬元,包括9月份學費,薄費,書費及校車費.
仲未計算買校服及鞋等等.
作者: benben 時間: 07-7-12 14:34
so expensive!!!!
原文章由 瑄婷 於 07-7-12 14:32 發表 
收完成績本,兩個女開開心心升二年級及六年級.
但係兩個女註冊,老公開支票開到面色變,總數過萬元,包括9月份學費,薄費,書費及校車費.
仲未計算買校服及鞋等等.
作者: iloveyoub4 時間: 07-7-12 14:34
你一早都預左架啦
有咩好驚
原文章由 瑄婷 於 07-7-12 14:32 發表 
收完成績本,兩個女開開心心升二年級及六年級.
但係兩個女註冊,老公開支票開到面色變,總數過萬元,包括9月份學費,薄費,書費及校車費.
仲未計算買校服及鞋等等.
作者: estherxx 時間: 07-7-12 14:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chingbb 時間: 07-7-12 15:03
Hello!
係我呀
你囡囡今年學費要幾錢呀?我聽聞好似加左價

作者: Mrssslui 時間: 07-7-12 15:09
1個人差唔多$5,000.
真係好貴喎!!
原文章由 chingbb 於 07-7-12 15:03 發表 
Hello!
係我呀
你囡囡今年學費要幾錢呀?我聽聞好似加左價
作者: emonmama 時間: 07-7-13 10:54
原文章由 瑄婷 於 07-7-12 14:32 發表 
收完成績本,兩個女開開心心升二年級及六年級.
但係兩個女註冊,老公開支票開到面色變,總數過萬元,包括9月份學費,薄費,書費及校車費.
仲未計算買校服及鞋等等.
你既小朋友係咪讀私校或直資呀....乜唔係已經預左會加價咩..通常年年都話會加架啦...
作者: bebe1217 時間: 07-7-13 12:22
不過吾係架, 真係都係有d 肉赤架......
d 書都成3千, 仲有學費, 校服, 黑, 白鞋,果d 都仲未買.....

作者: hongkongpiglet 時間: 07-7-13 12:28
一生兒女債, 計都計吾晒......
作者: SandyWu 時間: 07-7-13 12:38
My daughter will attend Primary One next year:tongue:
So, next year is my round. However, the expensive are
expected already
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |