教育王國

標題: (65區)中華基督教會基真小學 [打印本頁]

作者: pinkykei200    時間: 07-7-12 13:37     標題: (65區)中華基督教會基真小學

HI,
07年9月, 我囝囝就入讀這所學校     , 有冇家長小朋友都係讀這所學校, 請入嚟講下

[ 本文章最後由 pinkykei200 於 07-7-16 20:41 編輯 ]
作者: pinkykei200    時間: 07-7-13 11:27

請入嚟回應一下!!!!!!!!!!!
作者: pinkykei200    時間: 07-7-16 20:37

~有冇小朋友派了這所學校~
作者: shanma    時間: 07-7-17 11:22

hi,
這是否your first choice?
我的女兒明年要入小一, 現在也煩緊選甚麼學校, 是否有人可給多些意見關於這所學校, 因我們也是屬於這校網.


原文章由 pinkykei200 於 07-7-12 13:37 發表
HI,
07年9月, 我囝囝就入讀這所學校     , 有冇家長小朋友都係讀這所學校, 請入嚟講下

作者: pinkykei200    時間: 07-7-17 13:25

這個是我的第2志願 , 第一志願係係人都想入的仁立小學,
其實基真係美孚, 是2文3語及活動小學,千禧年由舊校舍搬到上址,
我住葵涌村, 但我無想過入樓下的2間小學,因為太多新移民, 小朋友質數好參差   

原文章由 shanma 於 07-7-17 11:22 發表
hi,
這是否your first choice?
我的女兒明年要入小一, 現在也煩緊選甚麼學校, 是否有人可給多些意見關於這所學校, 因我們也是屬於這校網.

作者: yyin    時間: 07-7-17 22:18

原文章由 pinkykei200 於 07-7-12 13:37 發表
HI,
07年9月, 我囝囝就入讀這所學校     , 有冇家長小朋友都係讀這所學校, 請入嚟講下



Hi.....你記得我嗎?? michelle_1314847
你決定讀基真嗎???
作者: shanma    時間: 07-7-18 11:35

How about 仁立紀念, any comment?
作者: oiyingdaddy    時間: 07-7-18 12:39

hi pinkykei200

其實你話新移民既問題, 我想係成個葵涌區既問題, 就算仁立都會面對, 所以係65網真係無得避!



原文章由 pinkykei200 於 07-7-17 13:25 發表
這個是我的第2志願 , 第一志願係係人都想入的仁立小學,
其實基真係美孚, 是2文3語及活動小學,千禧年由舊校舍搬到上址,
我住葵涌村, 但我無想過入樓下的2間小學,因為太多新移民, 小朋友質 ...

作者: pinkykei200    時間: 07-7-18 13:48

械呀 , 我想得好清楚, 我去個學校覺得好好
其實好多謝你 提供意見, 你有冇KEPP我電話, 你隨時方便都可以致電給我, 大家交通一下
原文章由 yyin 於 07-7-17 22:18 發表



Hi.....你記得我嗎?? michelle_1314847
你決定讀基真嗎???

[ 本文章最後由 pinkykei200 於 07-7-18 13:55 編輯 ]
作者: pinkykei200    時間: 07-7-18 13:49

所以我同仔仔出去美孚讀書
原文章由 oiyingdaddy 於 07-7-18 12:39 發表
hi pinkykei200

其實你話新移民既問題, 我想係成個葵涌區既問題, 就算仁立都會面對, 所以係65網真係無得避!

作者: pinkykei200    時間: 07-7-18 13:51

我朋友仔仔現讀緊, 但老師一般
原文章由 shanma 於 07-7-18 11:35 發表
How about 仁立紀念, any comment?

作者: yyin    時間: 07-7-19 00:08

原文章由 pinkykei200 於 07-7-18 13:48 發表
械呀 , 我想得好清楚, 我去個學校覺得好好
其實好多謝你 提供意見, 你有冇KEPP我電話, 你隨時方便都可以致電給我, 大家交通一下



Hi  我唔知點解用唔返之前個帳號....所以keep唔到之前d野. 你知唔知點樣先可以用返呀???
作者: Nymph_    時間: 07-7-19 11:29

原文章由 oiyingdaddy 於 07-7-18 12:39 發表
hi pinkykei200

其實你話新移民既問題, 我想係成個葵涌區既問題, 就算仁立都會面對, 所以係65網真係無得避!


係呀,因為葵涌邨比較多新移民(新屋邨),冇辦法,多數都係大抽獎而入到,就算校長都好無奈.

作者: pinkykei200    時間: 07-7-19 22:16

我都唔清楚, 但我已經從新send我電話比你
原文章由 yyin 於 07-7-19 00:08 發表



Hi  我唔知點解用唔返之前個帳號....所以keep唔到之前d野. 你知唔知點樣先可以用返呀???

作者: pinkykei200    時間: 07-7-19 22:17

所以我出美孚區返學
[quote]原文章由 Nymph_ 於 07-7-19 11:29 發表


係呀,因為葵涌
作者: yyin    時間: 07-7-19 22:26

原文章由 pinkykei200 於 07-7-19 22:16 發表
我都唔清楚, 但我已經從新send我電話比你



got it......keep contact ar!!!


作者: pinkykei200    時間: 07-7-20 22:06

無任歡迎, 你有時間隨時致電給我, 交換心德
原文章由 yyin 於 07-7-19 22:26 發表



got it......keep contact ar!!!


作者: pinkykei200    時間: 07-7-22 15:42

其實叩門都收了囝囝. 但去個仁立後我同c6都唔贊成 入去讀書, 反而選擇自己派的第二志願
[quote]原文章由 Nymph_ 於 07-7-19 11:29 發表


係呀,因為葵涌
作者: pinkykei200    時間: 07-7-25 18:46

yyin :
你可否打電話給我, 有問題請教你
作者: pinkykei200    時間: 07-8-11 11:31

你好, 我囝囝派左1D班
原文章由 yyin 於 07-7-19 22:26 發表



got it......keep contact ar!!!


作者: ZaraMummy    時間: 07-8-14 17:14     標題: 基真小學校車

Hi, pinkykei200

我囡囡叩門入到這間學校, 你點知道分班結果, 係吾係普通話班,
你自己送返學, 還是坐校車, 今日問校車公司, 無校車到梨木樹,
好似 石蔭 , 石籬 都有, 同我講吾夠時間, 我覺得吾合理, 時間係人
安排, 葵涌 有無同學坐校車或保母車, 有無人知道, 話俾我知道!!!

作者: pinkykei200    時間: 07-8-14 17:26

HI, 你好我係上網睇結果(http://www.keichun.edu.hk/index.htm), 校車方便我係葵涌村上車, 安蔭村落車, 你可試下問學校能否幫到你
原文章由 ZaraMummy 於 07-8-14 17:14 發表
Hi, pinkykei200

我囡囡叩門入到這間學校, 你點知道分班結果, 係吾係普通話班,
你自己送返學, 還是坐校車, 今日問校車公司, 無校車到梨木樹,
好似 石蔭 , 石籬 都有, 同我講吾夠時間, 我覺得吾合理, 時間 ...

作者: pinkykei200    時間: 07-8-16 10:27

HI,

你有冇上網睇過, 你囡囡那一班? 校車問題解決了嗎?
原文章由 ZaraMummy 於 07-8-14 17:14 發表
Hi, pinkykei200

我囡囡叩門入到這間學校, 你點知道分班結果, 係吾係普通話班,
你自己送返學, 還是坐校車, 今日問校車公司, 無校車到梨木樹,
好似 石蔭 , 石籬 都有, 同我講吾夠時間, 我覺得吾合理, 時間 ...

作者: ZaraMummy    時間: 07-8-17 19:01

原文章由 pinkykei200 於 07-8-16 10:27 發表
HI,

你有冇上網睇過, 你囡囡那一班? 校車問題解決了嗎?



Hi pinkykei200

我上網睇到啦 係 1C 班,A-C班 每班只有21個學生,
好少呀! 係唔係收晤到學生,還是真正實行小班教學,
今年好似有3班普通話班,有可能是A-C班。

校車未解決,已經打電話去搵校長講過,
希望可以俾壓力校車公司,儘快安排。

點解你會上落車唔同站,係唔係校車安排問題。
作者: pinkykei200    時間: 07-8-18 10:24

HI Zaramummy,
你唔知道這所學校是小班教學嗎? 這所學校吸引我選擇它,是因為佢係小班教學及活動教學, 對小朋友會無咁大壓力, 原先平均每班應23-25人, 旦今年選 普通話班人數比較多, 所以要分3班.
而上落車地點唔同係私人理由, 因本人是職業女性, 小兒唯有放學去99那裡, 等我放工接回家
原文章由 ZaraMummy 於 07-8-17 19:01 發表
Hi pinkykei200

我上網睇到啦 係 1C 班,A-C班 每班只有21個學生,
好少呀! 係唔係收晤到學生,還是真正實行小班教學,
今年好似有3班普通話班,有可能是A-C班。

校車未解決,已經打電話去搵校長 ...

[ 本文章最後由 pinkykei200 於 07-8-18 10:27 編輯 ]
作者: pinkykei200    時間: 07-8-22 10:44

HI ZaraMummy,
24/8第一日預備班, 你知否要準備什麼? 你會否親自帶囡囡返學?
作者: pinkykei200    時間: 07-8-23 16:13

HI ZaraMummy
你帶以下物品正確, 我問個學校會有2個小息; 我要返工會C6及工人姐姐帶囝囝返學;
我在葵涌村上車要7:00 , 你呢?

作者: pinkykei200    時間: 07-9-5 14:04

你好? 你小囡適應嗎
原文章由 ZaraMummy 於 07-8-17 19:01 發表



Hi pinkykei200

我上網睇到啦 係 1C 班,A-C班 每班只有21個學生,
好少呀! 係唔係收晤到學生,還是真正實行小班教學,
今年好似有3班普通話班,有可能是A-C班。

校車未解決,已經打電話去搵校長講過,
希望可以俾壓力校車公 ...

作者: yyin    時間: 07-9-5 15:01

Hi Pinkykei,

你仔仔點呀.......ok 嗎?
作者: pinkykei200    時間: 07-9-5 16:58

非常適應, 班主任是陳燕平老師,你仔仔2年級適應嗎?
原文章由 yyin 於 07-9-5 15:01 硐表
Hi Pinkykei,

你仔仔點呀.......ok 嗎?

[ 本文章最後由 pinkykei200 於 07-9-6 10:52 編輯 ]
作者: pinkykei200    時間: 07-9-6 10:50

14/9家長會, 你們是否會出席?
作者: yyin    時間: 07-9-6 15:37

原文章由 pinkykei200 於 07-9-6 10:50 硐表
14/9家長會, 你們是否會出席?



14號我公司有飯局去唔到呀....你呢..你會到嗎?
如果你會去聽完話返比我知...睇下有咩講呀.....
我仔仔2c....全班最肥個男仔就係佢啦.....哈哈哈...
作者: pinkykei200    時間: 07-9-6 15:47

有係肥囝一名, 我囝囝在這個暑假由60磅上漲到64磅 , 仲講比我聽覺得自己瘦左, 真係比他氣死
14/9 我會出席, 因為想知道他這半個月的表現
原文章由 yyin 於 07-9-6 15:37 硐表



14號我公司有飯局去唔到呀....你呢..你會到嗎?
如果你會去聽完話返比我知...睇下有咩講呀.....
我仔仔2c....全班最肥個男仔就係佢啦.....哈哈哈...

作者: pinkykei200    時間: 07-9-7 11:55

HI yyin
你有否參加英文之每日一篇?
作者: ZaraMummy    時間: 07-9-8 00:00

VERY HAPPY
最鍾意著校服裙, 每朝早要自己換衫,唔使幫  
14/9 家長會再見, 我和亞女會直落到6點  

原文章由 pinkykei200 於 07-9-5 14:04 硐表
你好? 你小囡適應嗎

作者: pinkykei200    時間: 07-9-8 10:33

THANK YOU
原文章由 ZaraMummy 於 07-9-8 00:00 硐表
VERY HAPPY
最鍾意著校服裙, 每朝早要自己換衫,唔使幫  
14/9 家長會再見, 我和亞女會直落到6點  

作者: pinkykei200    時間: 07-9-8 11:09

是否這段說話
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=638092&extra=&page=2
Re: 中華基督教會基真小學


其實基真小學係一間唔差既學校,我個妹妹係教小學,她好清楚向65網的學校情況,其實基真小學以前係向九龍深水埗因為學校校舍太舊,最後申請為千禧學校先搬到美孚。
而每年所有葵青區的教師(包括仁立,仁紀)都要去基真小學開會,而且基真小學既環境真係唔差,我個妹妹仲話可能好多人對基真小學唔瞭解,好多家長只知道仁立,仁紀,但相反她地教書既老師好多都知基真小學係有幾勁。
好多家長以為讀仁立/仁紀就可以讀林護,到底知唔知個教育制度係點?而父母又可以為仔女付出幾多(時間,金錢)?而小朋友既質數去到邊?每個父母都唔想自己果個係最差既,唔係話去一間好勁既學校讀就得,要考慮好多因素。
希望入唔倒仁立既家長唔好灰心-好好面對及接受,唔好比小友覺得父母唔開心同唔接受間學校,而留下一個壞印象。
原文章由 ZaraMummy 於 07-9-8 00:00 硐表
VERY HAPPY
最鍾意著校服裙, 每朝早要自己換衫,唔使幫  
14/9 家長會再見, 我和亞女會直落到6點  

作者: pinkykei200    時間: 07-9-11 08:59

各位媽媽,
視藝堂的中秋節功課大家做好了嗎?
星期日做了一個下午
還辛苦過返工
作者: pinkykei200    時間: 07-9-17 15:47

學校的講座後更加喜歡這所學校
原文章由 yyin 於 07-9-6 15:37 硐表



14號我公司有飯局去唔到呀....你呢..你會到嗎?
如果你會去聽完話返比我知...睇下有咩講呀.....
我仔仔2c....全班最肥個男仔就係佢啦.....哈哈哈...

作者: yyin    時間: 07-9-17 16:16

原文章由 pinkykei200 於 07-9-17 15:47 硐表
學校的講座後更加喜歡這所學校



hi...點呀...有咩講架?? 可否share??

作者: pinkykei200    時間: 07-9-17 18:16

當然可以, 我遲些打電話比你, 你仔仔今年可以去麥當當用英語ORDER, 和去百佳超市BUY唔同形態的食物(以上要自備$$$$) , 仲有好多地方去實習
原文章由 yyin 於 07-9-17 16:16 硐表



hi...點呀...有咩講架?? 可否share??

作者: pinkykei200    時間: 07-9-18 10:22

各位,
昨天是肥囝JEFFY第1日留校午餐, 他回來同我講是"非常好吃", 唯一唔好地方是"無得添食",
作者: yyin    時間: 07-9-18 13:05

原文章由 pinkykei200 於 07-9-18 10:22 硐表
各位,
昨天是肥囝JEFFY第1日留校午餐, 他回來同我講是"非常好吃", 唯一唔好地方是"無得添食",



ha..ha....我個肥仔又係咁講喎...佢話勁好食佢唔夠飽...但我覺得就ok啦...因為食得太飽下午會想瞓呢........
作者: pinkykei200    時間: 07-9-18 14:12

我都係同你想法一樣, 但6299怕餓死佢 , 放學立即buy個麥當當比佢食
原文章由 yyin 於 07-9-18 13:05 硐表



ha..ha....我個肥仔又係咁講喎...佢話勁好食佢唔夠飽...但我覺得就ok啦...因為食得太飽下午會想瞓呢........

作者: pinkykei200    時間: 07-9-19 11:27

你們好,
想問一下你們會否選擇SAT下午校內之課外活動?
我想囝囝繼續學跆牶道, 旦學校之時間是SAT下午3:00-4:30
作者: pinkykei200    時間: 07-9-25 09:43


作者: yyin    時間: 07-9-25 10:47

原文章由 pinkykei200 於 07-9-19 11:27 硐表
你們好,
想問一下你們會否選擇SAT下午校內之課外活動?
我想囝囝繼續學跆牶道, 旦學校之時間是SAT下午3:00-4:30


hi...我只係join星期六上午活動(lego).. 因為我仔仔都由k2開始學跆拳道但佢跟返以前個亞sir....在星期六下午係青衣學咋....其他我仔都冇時間學.....但今年好想join游水....因為佢都係k2開始游..所以想join埋學校那個等佢游多d..(實質想佢減肥吖)....
作者: pinkykei200    時間: 07-9-27 12:08

因為之前學跆拳道是在官塘, 所以想轉回學校學
學校報了劍擊(WED), 游水一直在外出已經游緊逢星期六上午
原文章由 yyin 於 07-9-25 10:47 硐表


hi...我只係join星期六上午活動(lego).. 因為我仔仔都由k2開始學跆拳道但佢跟返以前個亞sir....在星期六下午係青衣學咋....其他我仔都冇時間學.....但今年好想join游水....因為佢都係k2開始游..所以想join埋學校那 ...

作者: chaiwawa    時間: 07-10-1 11:28

大家好...我已替仔仔報讀基真小學... 希望明年真的可以入讀..點解我會揀基真?? 全因我也是基真小學畢業的.. 星期五去交表..竟然仲見番以前教過我的老師..感覺好親切.. 而且本人係該校讀了六年.. 功課壓力唔大... 老師亦好有耐性教學生.. 果六年小學生活真係令我難以忘記... 雖然我住青衣..但都堅持替亞仔報呢間學校... 只不過依家擔心佢放左學之後... 個人應該去邊度?? 因為我兩公婆都要返工..無請工人... 我父母亦要返工... 所以無人可以係屋企睇住佢..我問左老師..佢話可以參加課外活動.. 但並不是日日都可以有課外活動參加.. 就算有活動..都只是可以比小朋友留在學校至4:30.. 跟住有校車接走... 我好想問D媽咪.. 你地D小朋友會返屋企??定去補習社??
作者: pinkykei200    時間: 07-10-1 16:28

你好,
我囝囝放學後, 是坐校車去補習社.老師會去接入舖內, 開始做功課及溫書,等我6點去接他回家,吃飯及檢查功課睇通告:D :D :D
原文章由 chaiwawa 於 07-10-1 11:28 硐表
大家好...我已替仔仔報讀基真小學... 希望明年真的可以入讀..點解我會揀基真?? 全因我也是基真小學畢業的.. 星期五去交表..竟然仲見番以前教過我的老師..感覺好親切.. 而且本人係該校讀了六年.. 功課壓力唔大... 老 ...

作者: chaiwawa    時間: 07-10-1 20:08

你間補習社係邊度架??收費如何??最遲幾多點要帶走小朋友??


原文章由 pinkykei200 於 07-10-1 16:28 硐表
你好,
我囝囝放學後, 是坐校車去補習社.老師會去接入舖內, 開始做功課及溫書,等我6點去接他回家,吃飯及檢查功課睇通告:D :D :D

作者: pinkykei200    時間: 07-10-2 10:42

我囝囝間補習社是在葵芳, 最遲7:00接小朋友, 收費$1300。 你可以試下青衣區有沒有? 因這服務已經非常普遍, 方便在職的媽媽
原文章由 chaiwawa 於 07-10-1 20:08 硐表
你間補習社係邊度架??收費如何??最遲幾多點要帶走小朋友??

作者: pinkykei200    時間: 07-10-11 14:40

各位媽媽,
10月29至31日考試, 你們準備好嗎?
作者: yyin    時間: 07-10-11 20:05

未呀....你地呢
作者: pinkykei200    時間: 07-10-12 14:30

已開始每日溫小小, 我是否太緊張了?
明天你會否去學校呀?
原文章由 yyin 於 07-10-11 20:05 發表
未呀....你地呢

作者: yyin    時間: 07-10-18 16:37

原文章由 pinkykei200 於 07-10-12 14:30 硐表
已開始每日溫小小, 我是否太緊張了?
明天你會否去學校呀?



hi.....how is the meeting?
作者: pinkykei200    時間: 07-10-20 09:25

只是講考試範圍, 模式及方法
還有了解小朋友上課之情形, 今年有好多評估,
原文章由 yyin 於 07-10-18 16:37 硐表



hi.....how is the meeting?

作者: lillymarie    時間: 07-10-21 23:12

各位基真的家長好呀!
我的小朋友明年才報小一. 我對基真很有興趣, 所以希望你們多些講小朋友的學習生活, 等我對學校有多D了解呀.
不知道學校會否搞開放日之類的活動, 讓家長入內參觀呢?
作者: pinkykei200    時間: 07-10-22 11:07

好高興認識你, 基真非常多開放日, 只要你有時間出席就非常之多活動, 由開學到現在短短個半月,已經去個學校兩次開家長會, 1/11日親子旅行
原文章由 lillymarie 於 07-10-21 23:12 硐表
各位基真的家長好呀!
我的小朋友明年才報小一. 我對基真很有興趣, 所以希望你們多些講小朋友的學習生活, 等我對學校有多D了解呀.
不知道學校會否搞開放日之類的活動, 讓家長入內參觀呢? ...

作者: lillymarie    時間: 07-10-22 13:19

原文章由 pinkykei200 於 07-10-22 11:07 硐表
好高興認識你, 基真非常多開放日, 只要你有時間出席就非常之多活動, 由開學到現在短短個半月,已經去個學校兩次開家長會, 1/11日親子旅行
...

你地會去邊度旅行呀?
係啦, 聽你地講, 有咁多課外活動, 使唔使另外收費? 貴嗎?
作者: lillymarie    時間: 07-10-22 13:22

原文章由 pinkykei200 於 07-10-22 11:07 硐表
好高興認識你, 基真非常多開放日, 只要你有時間出席就非常之多活動, 由開學到現在短短個半月,已經去個學校兩次開家長會, 1/11日親子旅行
...

你地去方度旅行呀?
作者: yyin    時間: 07-10-23 19:01

原文章由 pinkykei200 於 07-10-20 09:25 硐表
只是講考試範圍, 模式及方法
還有了解小朋友上課之情形, 今年有好多評估,



其他評估就好似幫佢地温書同比佢地有個心理準備考試模式咁....都幾好架.....唔使等佢地到考試先温
作者: pinkykei200    時間: 07-10-25 11:30

大埔海濱公園
原文章由 lillymarie 於 07-10-22 13:22 硐表

你地去方度旅行呀?

作者: pinkykei200    時間: 07-10-25 11:33

今次旅行小朋友不需收費, 家長每位$20

課外活動同市場比較都算平
原文章由 lillymarie 於 07-10-22 13:19 硐表

你地會去邊度旅行呀?
係啦, 聽你地講, 有咁多課外活動, 使唔使另外收費? 貴嗎?

作者: pinkykei200    時間: 07-10-25 11:36

:D :D :D :D :D 清楚了, 好成績回來都算OK
原文章由 yyin 於 07-10-23 19:01 硐表



其他評估就好似幫佢地温書同比佢地有個心理準備考試模式咁....都幾好架.....唔使等佢地到考試先温

作者: lillymarie    時間: 07-10-25 13:07

原文章由 pinkykei200 於 07-10-25 11:30 硐表
大埔海濱公園


咁都幾好喎!
而家D學校就算考試唔多, 都會定期有評估
想問下你地學校D評估, 會唔會計落總成績度架?
作者: pinkykei200    時間: 07-10-25 14:32

對不起, 我都5清楚

我試下幫下CALL 一位媽媽等她回答

yyin --請回答以下問題, THANK YOU
原文章由 lillymarie 於 07-10-25 13:07 硐表


咁都幾好喎!
而家D學校就算考試唔多, 都會定期有評估
想問下你地學校D評估, 會唔會計落總成績度架?

作者: pinkykei200    時間: 07-11-6 13:17

各位,
今日派左考試卷, 成績令我非常滿意, 沒有白費一直的努力
作者: dudu19812002    時間: 07-11-6 15:18

各位 mummy :

唔好意思~我又想入黎睇下!因為我大女依家讀緊全完幼稚園架!我都想俾佢入基真或主愛,唔知你地依家覺得學校既環境,學習如何呢??我真係好想知道!!!
作者: lillymarie    時間: 07-11-8 22:12

原文章由 pinkykei200 於 07-11-6 13:17 硐表
各位,
今日派左考試卷, 成績令我非常滿意, 沒有白費一直的努力

咁真係太好啦!

想問下, 基真既老師惡唔惡呀? 平時, 會係咩情況下罰學生呢?
我聽第二D學校既老師, 要D學生坐到好直, 唔准伏係枱. 轉堂時唔准傾計, 唔准郁, 一定要伏係書枱度
唔知基真係咪都要咁呢?
作者: TAOTAOLEE    時間: 07-11-9 10:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pinkykei200    時間: 07-11-9 15:32

轉堂時要伏在枱書, 保持安靜同可以作出一個堂與堂之間休息
我囝囝返了兩個月學都話好開心好鐘意老師, 但小朋友頑皮時一定要有適當的罰
原文章由 lillymarie 於 07-11-8 22:12 硐表

咁真係太好啦!

想問下, 基真既老師惡唔惡呀? 平時, 會係咩情況下罰學生呢?
我聽第二D學校既老師, 要D學生坐到好直, 唔准伏係枱. 轉堂時唔准傾計, 唔准郁, 一定要伏係書枱度
唔知基真係咪都要咁呢? ...

作者: pinkykei200    時間: 07-11-9 15:38

我囝囝班主任都非常nice, 成績方面ok(一定要付出先會好),學習方面一定要家長佩合回家備課, 這是學校的要求

原文章由 TAOTAOLEE 於 07-11-9 10:37 硐表
HI 各位媽咪:

亞囝今年讀K.2, 明年9月要選擇小學, 基真是我心水之一, 9月初曾跟隨小學巡禮參觀過校舍, 學校環境又大又新, 教學設備又齊全,校長都好NICE, 給我感覺非常好, 但有關老師是否嚴謹,學生的成績,品格和派位 ...

作者: lillymarie    時間: 07-11-9 17:12

原文章由 pinkykei200 於 07-11-9 15:32 硐表
轉堂時要伏在枱書, 保持安靜同可以作出一個堂與堂之間休息
我囝囝返了兩個月學都話好開心好鐘意老師, 但小朋友頑皮時一定要有適當的罰

可否替我問問你囝囝: 老師惡唔惡? 會唔會鬧人? 佢最鍾意係邊位老師? 有乜野令佢鍾意呢位老師? 最唔鍾意邊位老師? 有乜野令佢唔鍾意? 仲有, 最驚邊位老師? 老師做咗D咩令佢驚呢?

我仲有好多問題想訪問佢........
作者: yyin    時間: 07-11-10 19:22

原文章由 pinkykei200 於 07-10-25 14:32 硐表
對不起, 我都5清楚

我試下幫下CALL 一位媽媽等她回答

yyin --請回答以下問題, THANK YOU



Sorry ...今日先睇到....評估係唔會計落考試分的
作者: yyin    時間: 07-11-10 19:26

原文章由 pinkykei200 於 07-11-6 13:17 硐表
各位,
今日派左考試卷, 成績令我非常滿意, 沒有白費一直的努力



hi pinkykei....你有冇去學校旅行??? 我有去呀....不過前個排公司勁忙...冇時間上來同揾你....
作者: pinkykei200    時間: 07-11-13 12:51

囝囝話頑皮時老師會駡小朋友(之後會講道理比佢知錯在那裡), 但相對小朋友乖時會讚賞, 我覺得老師做得非常正確, 因為我都是這樣做的.
其實無話最驚或最喜歡之老師, 因為我一直教小朋友要尊敬老師, 最緊要做好學生應該做的事, 就不會給老師罰

原文章由 lillymarie 於 07-11-9 17:12 硐表

可否替我問問你囝囝: 老師惡唔惡? 會唔會鬧人? 佢最鍾意係邊位老師? 有乜野令佢鍾意呢位老師? 最唔鍾意邊位老師? 有乜野令佢唔鍾意? 仲有, 最驚邊位老師? 老師做咗D咩令佢驚呢?

我仲有好多問題想訪問佢........ ...

作者: pinkykei200    時間: 07-11-13 12:55


我無去, 因為請唔到假, 由爸爸陪同
原文章由 yyin 於 07-11-10 19:26 硐表



hi pinkykei....你有冇去學校旅行??? 我有去呀....不過前個排公司勁忙...冇時間上來同揾你....

作者: lillymarie    時間: 07-11-13 21:07

我聽人講基真有好多南亞藉小朋友就讀, 唔知係咪真的呢?
作者: pinkykei200    時間: 07-11-14 11:02

無見過
原文章由 lillymarie 於 07-11-13 21:07 硐表
我聽人講基真有好多南亞藉小朋友就讀, 唔知係咪真的呢?





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5