教育王國

標題: 免背乘數表??? [打印本頁]

作者: hoi-ching    時間: 07-7-12 10:58     標題: 免背乘數表???

我昨日行經灣仔, 收到一張傳單, 話今個星期六下午有個免費速算既試堂班. 聽落幾吸引. 唔駛背乘數表都可以計千位乘數, 話令小朋友由怕數一族變愛數一族. 我諗我會試下打去留低個名, 得閒上去望下, 有冇家長一齊? 我放低個電話, 有興趣既都可以去試下聽, 21806923
作者: poo_law    時間: 07-7-12 11:07

hihi, 我報左名喎, 一齊呀好嗎? 你pm我啦~~~
仲有無其他家長一齊去參加呀? 我都好想睇下係咪真係咁勁呢~~~
作者: *新希望*    時間: 07-7-12 11:33     標題: 免背乘數表???

有無網上資料睇睇呀?

[ 本文章最後由 *新希望* 於 07-7-12 11:38 編輯 ]
作者: 200012    時間: 07-7-14 18:44

原文章由 hoi-ching 於 07-7-12 10:58 發表
我昨日行經灣仔, 收到一張傳單, 話今個星期六下午有個免費速算既試堂班. 聽落幾吸引. 唔駛背乘數表都可以計千位乘數, 話令小朋友由怕數一族變愛數一族. 我諗我會試下打去留低個名, 得閒上去望下, 有冇家長一齊? ...

聽成點?




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5