教育王國

標題: 想揾數學補習, 學林好嗎? [打印本頁]

作者: Derder    時間: 07-7-12 10:11     標題: 想揾數學補習, 學林好嗎?

囡囡數學麻麻地, 想揾補習, 升p6, 有冇好介紹呀? 北角區, many thanks
作者: 小蜜蜂818    時間: 07-7-12 16:09

我仔今年升k3是學kwik已學懂計加數進度較快, 有聞說kumon數進度較慢, 但數學基礎會較好, 妳不妨作比較.
作者: hkbbmama    時間: 07-7-12 16:49     標題: 數學班

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5