教育王國

標題: 2008年在天水圍(72網)升讀/現就讀小學的家長請進 [打印本頁]

作者: HeiHei_Baby    時間: 07-7-11 15:33     標題: 2008年在天水圍(72網)升讀/現就讀小學的家長請進

我兒子今年要揀小學, 但到現時都沒有心水學校, 請問各位bk媽咪有冇心得可與本人分享或提供以下學校, 一些意見給本人. 謝謝
1) 伊小
2) 天天
3) 梁球琚正校
4) 何德心
5) 李宗德
6) 循小




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5