教育王國
標題: 2008 屯門/天水圍/元朗小一入學 [打印本頁]
作者: 旻熹爸爸 時間: 07-7-11 12:08 標題: 2008 屯門/天水圍/元朗小一入學
各好友,
想問下你地幫左太子/女唸定揀咩學校未呀? 呢個係我頭三位既draft:
何日東
光明英來
元朗靈愛
大家會唔會有其他choice 呀?
作者: 2sweetbb 時間: 07-7-11 12:15
我朋友女兒於何日東讀小一巳一年,功課(包括worksheet)每日大約有十樣,做父母的也不輕鬆,但該校校風好,學校在屯門區也很出名.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |