教育王國
標題: 沙田區小一派位結果? 請2007年入小一分享o下 [打印本頁]
作者: happybaby1 時間: 07-7-11 11:53 標題: 沙田區小一派位結果? 請2007年入小一分享o下
請問沙田區2007年入小一派位結果如何, 你地d仔女派去邊間學校? 另想知你地仔女之前 k3 係讀邊間幼稚園? 獲派小學係第幾志願?
[ 本文章最後由 happybaby1 於 07-7-11 13:13 編輯 ]
作者: Gwhy 時間: 07-7-11 12:13
Do you mean year 2007
原文章由 happybaby1 於 07-7-11 11:53 發表 
請問沙田區2008年入小一派位結果如何, 你地d仔女派去邊間學校? 另想知你地仔女之前 k3 係讀邊間幼稚園? 獲派小學係第幾志願?
作者: happybaby1 時間: 07-7-11 13:12
係呀2007年開學, 打錯o左.
原文章由 Gwhy 於 07-7-11 12:13 發表 
Do you mean year 2007
作者: lusiyilucy 時間: 07-7-11 17:18
我個女2007年9月將入小學,大抽獎時排第一志愿. 大抽獎講彩數, K3時讀那間都冇問題,我女女不是在沙田讀幼稚園.
作者: 肥嘟媽 時間: 07-7-12 00:20
我屬大圍88校網,囡囡派到乙部第一志願,沙官
囡囡讀屋邨幼稚園,佢d同學,認識的只有兩個派不到第一志願
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |