教育王國

標題: 橤灣角天主教小學上午校 [打印本頁]

作者: nmc2003    時間: 07-7-11 11:19     標題: 橤灣角天主教小學上午校

有無人知今年的升中派位如何?
作者: peggy    時間: 07-7-11 15:39

原文章由 nmc2003 於 07-7-11 11:19 發表
有無人知今年的升中派位如何?


今年有50%派到band1英中  & 中中

[ 本文章最後由 peggy 於 07-7-11 16:48 編輯 ]
作者: tingtingb    時間: 07-7-11 15:57

原文章由 peggy 於 07-7-11 15:39 發表


今年有50%派到band1英中


peggy,

請問呢d資料係邊度提供的,因我去參觀這校時,都有問題呢個問題,當時那主任都沒有提及派位比率...

她說band 1、2和3都有...
作者: jk67jk    時間: 07-7-11 16:02

peggy,

唔係話我睇低哩間學校, 如果話 50% Band 1 我勉強可能會信; 但 50% Band 1 仲要係全部英中... 我有點懷疑囉!

如果佢今年突然勁成咁, 佢真係有一套。 果d 之前對此校冇信心的朋友, 真係要喊三聲囉!

[ 本文章最後由 jk67jk 於 07-7-11 16:16 編輯 ]
作者: peggy    時間: 07-7-11 16:27

原文章由 tingtingb 於 07-7-11 15:57 發表


peggy,

請問呢d資料係邊度提供的,因我去參觀這校時,都有問題呢個問題,當時那主任都沒有提及派位比率...

她說band 1、2和3都有...



學校剛貼了result出來
作者: peggy    時間: 07-7-11 16:52

原文章由 jk67jk 於 07-7-11 16:02 發表
peggy,

唔係話我睇低哩間學校, 如果話 50% Band 1 我勉強可能會信; 但 50% Band 1 仲要係全部英中... 我有點懷疑囉!

如果佢今年突然勁成咁, 佢真係有一套。 果d 之前對此校冇信心的朋友, 真係要 ...


我打溜了, 應該是50%band1 英中&中中, 唔需要勉強相信, 剛貼了result 出來 , 今年多了人派入何傳耀 . 林護
作者: nmc2003    時間: 07-7-11 23:05     標題: 橤灣角天主教小學上午校

Do you have more detail figure?
原文章由 peggy 於 07-7-11 16:52 發表


我打溜了, 應該是50%band1 英中&中中, 唔需要勉強相信, 剛貼了result 出來 , 今年多了人派入何傳耀 . 林護

作者: peggy    時間: 07-7-12 14:41

原文章由 nmc2003 於 07-7-11 23:05 發表
Do you have more detail figure?


記得派到英中有 鄭榮之, 林護 , 何傳耀 , 荃官 , 可風 , 佛教善德 ,保祿六世書院 , 國際基督教優質音樂中學 , 聖瑪加利 ,唔記得有個是英皇 or 皇仁
band 1 中中有王少清 , 李城璧(有20幾個), 聖芳濟中學





[ 本文章最後由 peggy 於 07-7-12 14:42 編輯 ]
作者: jk67jk    時間: 07-7-12 15:00

原文章由 nmc2003 於 07-7-11 23:05 發表
Do you have more detail figure?

根據小學概覽﹐小六有 142人﹐50% = 71人。

Peggy,
你知啦! 家長們關心的不只是  Band 1 中學,而是 入讀英中的百分率, Band 1 中中,其實係退而求其次的。無辦法,英文始終好重要。 Band 1 中中由中四開始﹐都有一些科目改以英文授課,入到這些學校,都唔錯啦~

[ 本文章最後由 jk67jk 於 07-7-12 15:08 編輯 ]
作者: nmc2003    時間: 07-7-12 15:21

Thank you Peggy.


原文章由 peggy 於 07-7-12 14:41 發表


記得派到英中有 鄭榮之, 林護 , 何傳耀 , 荃官 , 可風 , 佛教善德 ,保祿六世書院 , 國際基督教優質音樂中學 , 聖瑪加利 ,唔記得有個是英皇 or 皇仁
band 1 中中有王少清 , 李城璧(有20幾個), 聖芳濟中學
...

作者: nicemom    時間: 07-7-12 15:44

Dear Peggy,

I read the posting in the school too.  I think the result is quite satisfactory.

My kid studied in 橤灣角天主教小學下午校
This year, both school are very similar.  For 下午校,   there  is 23% of  kid go to英中, and 32% go to 中中.  



I hope the kids will enjoy their school life in the secondary school and develope their potential talent.  They will be happy and nice guys in the future and contribute to the society.



原文章由 peggy 於 07-7-12 14:41 發表


記得派到英中有 鄭榮之, 林護 , 何傳耀 , 荃官 , 可風 , 佛教善德 ,保祿六世書院 , 國際基督教優質音樂中學 , 聖瑪加利 ,唔記得有個是英皇 or 皇仁
band 1 中中有王少清 , 李城璧(有20幾個), 聖芳濟中學
...

[ 本文章最後由 nicemom 於 07-7-12 15:46 編輯 ]
作者: nmc2003    時間: 07-7-15 23:51

Anyone can take the photos of the result and post it here.


原文章由 nicemom 於 07-7-12 15:44 發表
Dear Peggy,

I read the posting in the school too.  I think the result is quite satisfactory.

My kid studied in 橤灣角天主教小學下午校
This year, both school are very similar.  For 下午校,  ...

作者: 深井媽咪    時間: 07-7-16 01:48     標題: 柴灣角上午派位結果

我個女今年在那裡畢業,她讀6A班,她說今年的同學派位派得非常好.我去年他們派位時我都特登帶埋個女去感受現場氣氛,費事她今年派位時應付不來. (是她其中一個老師教的)去年派完位,有很多人要求校方圍在1樓校務處同教員室門外請求老師寫推薦信, 但是今年就只有下午校的學生,上午校的少之又少,因為派得非常好!!!: : 我個女八比我聽,她在教員室送簿比老師時(她現在仍然要回校補課),偷聽到D老師說今年的BAND 1 percentage有50%以上,比往年大大提高,所以校監請老師食蛋糕!! 我估他們真的派得好好!

等我個女回去補課時,我叫她將個派位結果影低,POST比你看,不過要看她得NG得閑至得!!
作者: 701003    時間: 07-7-16 09:14

唔好睇小人哋 我係柴天AM第三届畢業生,我派位升中果陣,都有大半班升到林護、荃官、可風、何傳耀、蕭明.....我就派到去隔籬李城壁
柴天低調唔代表差!!
作者: working    時間: 07-7-16 09:49

係呀. 今年真係派得不錯.  有幾位識的朋友都派了去林護.  

柴天應該係有潛質的學校.  學校老師很認真用心教學.   

個人認為如果要求不是地區名校. 柴天是不錯的選擇.
作者: jk67jk    時間: 07-7-16 09:53

原文章由 701003 於 07-7-16 09:14 發表
唔好睇小人哋  


唔係睇小佢, 係佢以往從來家長當面問佢, 佢都唔答有幾多人派到英中。英中始終都係好多家長的1st priority, 自己個小朋友入唔入到就要睇本身質素嘞!
你知嘛! 有人收到result派入柴天上, 要喊呀! 就係因為學校本身唔出名,又問極都唔肯俾一個定心丸家長;等於學校對自己學生的派位其實唔夠信心。 我出晒力勸佢唔駛擔心,話俾佢聽間學校好有潛力,教得好好;但佢最後都要去轉校.... ....
有時不需要高調,但家長個別問到你,你有信心有數據,不妨答得實在一點,唔係個個好似我咁冷靜觀察的。
我唔揀佢, 主要係佢校址不方便﹐冇校車的日子,要轉車才返到學!
作者: hehe22    時間: 07-7-16 10:27

講真呀, 每間小學都會有小朋友派到英中, 荃灣都不例外! 問題係機會有幾高?!!!!

李城壁同聖方濟算係BAND 1 嗎???
作者: peggy    時間: 07-7-16 12:05

原文章由 hehe22 於 07-7-16 10:27 發表
講真呀, 每間小學都會有小朋友派到英中, 荃灣都不例外! 問題係機會有幾高?!!!!

李城壁同聖方濟算係BAND 1 嗎???



李城壁band 1 尾 band 2 頭 , 聖方濟雖說是中中 , 但maths ,   history , geography等科目中一已轉了用英文教授

[ 本文章最後由 peggy 於 07-7-17 02:06 編輯 ]
作者: CandyChing    時間: 07-7-16 12:56

我有朋友的仔仔讀上午校, 所以有時經過都會留意一下.
舊年學校也有在校門附近(街外人看到的位置) 貼通告說學生派了那間學校, 今年又有, 我估應該是年年貼, 透明度都相當高.

作者: working    時間: 07-7-16 14:20

學校肯post 出 升中資料. 而且不單是 %. 而是人數.


個人就喜歡學校這樣開放.  


這間是其人一間肯公開.  平時校網都可以看到升中資料.  (可能未update 現在web site 只可以看到 05-06 升中. 06-07 就要到校睇. )

[ 本文章最後由 working 於 07-7-16 14:24 編輯 ]
作者: jk67jk    時間: 07-7-16 14:42

原文章由 working 於 07-7-16 14:20 發表
學校肯post 出 升中資料. 而且不單是 %. 而是人數.


如果只靠每年這個時候post 在學校門口﹐其他時間有家長想知便不能夠找到渠道。 若然咁透明,兩年來我們問該校校長或主任,也不能獲得比較透明度高的數據。 永遠只係下面的標準答案,反映不了太多。:-|

你所指在網頁的那兒? 我一直也找不到,所以未能令一些不是自願選此校的家長釋懷!

我只看見這個:

  11.  學生畢業後的流向如何?
  
    歷屆畢業生升中獲派第一志願的逾70﹪,獲派第一至第三志願的逾80﹪,其中大部分為本區極受家長歡迎的中學,包括荃灣官立中學、何傳耀紀念中學、可風中學、蕭明中學、王少清中學、李城壁中學;他區的包括林護中學、善德中學、安柱中學、拔萃中學等。
  



[ 本文章最後由 jk67jk 於 07-7-16 14:45 編輯 ]
作者: hkttm    時間: 07-7-16 15:05

原文章由 701003 於 07-7-16 09:14 發表
唔好睇小人哋 我係柴天AM第三届畢業生,我派位升中果陣,都有大半班升到林護、荃官、可風、何傳耀、蕭明.....我就派到去隔籬李城壁ops:" />
柴天低調唔代表差!!



好多天主教學校一向在公佈派位方面都比較低調.
可能係同佢辦學方針有關.

[ 本文章最後由 hkttm 於 07-7-16 15:07 編輯 ]
作者: working    時間: 07-7-16 15:10

http://www.cwk.edu.hk/main.htm

先click  學校資料 > 學校簡介 > 學 生 升 學 情 況> 2005-06 年度 中學派位結果

應該會睇到, 不過還未update 06-07. 我估遲d有掛.






原文章由 jk67jk 於 07-7-16 14:42 發表


如果只靠每年這個時候post 在學校門口﹐其他時間有家長想知便不能夠找到渠道。 若然咁透明,兩年來我們問該校校長或主任,也不能獲得比較透明度高的數據。 永遠只係下面的標準答案,反映不了太多。:-|

你 ...

作者: jk67jk    時間: 07-7-16 15:17

原文章由 working 於 07-7-16 15:10 發表
http://www.cwk.edu.hk/main.htm

先click  學校資料 > 學校簡介 > 學 生 升 學 情 況> 2005-06 年度 中學派位結果

應該會睇到, 不過還未update 06-07. 我估遲d有掛.


Got it! Thanks.
作者: 深井媽咪    時間: 07-7-19 22:41

原文章由 nmc2003 於 07-7-15 23:51 發表
Anyone can take the photos of the result and post it here.


Sorry! 我個女只需要在星期一回校補課,之後就要到新中學參加考試, 結果她忘記了替我影低! 不過,她有為我做口頭報告,她說一共有5 個同學去了林護(有一個派了去李兆基的都轉了去林護)有一個派了去KING'S, 有十幾個派了去何傳耀(阿女話,老師告訴她何傳耀每年都將十多張報名表交給學校,再讓同學經學校遞交.她說由學校交表的同學,100%收梗)另外, 有接近10個同學派了去可風,又有幾個派了去佛教善德, 有幾個派了去荃官, 她說加加埋埋一共好似有四十多個派了去英文中學, 為歷屆最好! 不過,以上都是阿女口頭報告,並不是確實數字, 我想最好等學校在學校網站公佈就最準, 不過阿女話E家仲有人轉校中, 應該在8 月底就會有最後結果.
作者: nicemom    時間: 07-7-20 18:50

Dear All,

For the results, would you please refer to another discussion in "柴天下午校  and  柴天上午校 (升中派位結果)".

Thanks
作者: 深井媽咪    時間: 07-7-20 23:35

我個女今天回柴天上幫老師做野,本來用了手機幫我把派位結果派下來,不過由於解像度太低,所以無法UPLOAD,不過她把結果筆錄下來,結果如下 :
英中
可風                         16人
荃官                         13人
何傳耀                      18人
佛教善德英文中學         1人
安柱                           2人
蕭明                           7人
保祿六世                     4人
林護                           5人
KING'S                       1人

                            共67人
因為阿女只關心入英中的同學(她入了官中),所以只抄了一些,SORRY!
作者: nmc2003    時間: 07-7-21 07:26

Thank u 深井媽咪.
The result is quite good wor.
BTW, is there any things u think the school need improvement?


原文章由 深井媽咪 於 07-7-20 23:35 發表
我個女今天回柴天上幫老師做野,本來用了手機幫我把派位結果派下來,不過由於解像度太低,所以無法UPLOAD,不過她把結果筆錄下來,結果如下 :
英中
可風                         16人
荃官                      ...

作者: hat    時間: 07-7-23 10:23

真係派得唔錯喎.  假設全級142 人  差不多派了50% 英中.  都算係咁啦.  都未計派到 BAND 1 中中 (始終有些家長/同學不是已英中為首選)




原文章由 深井媽咪 於 07-7-20 23:35 發表
我個女今天回柴天上幫老師做野,本來用了手機幫我把派位結果派下來,不過由於解像度太低,所以無法UPLOAD,不過她把結果筆錄下來,結果如下 :
英中
可風                         16人
荃官                      ...

作者: 701003    時間: 07-7-24 09:00

wah,派得幾好wor
作者: schiu999    時間: 07-7-24 13:16




原文章由 701003 於 07-7-24 09:00 發表
wah,派得幾好wor

作者: hat    時間: 07-7-30 14:41

TKS  深井媽咪

其實柴下都派得唔錯.  不過就咁睇柴上今年派得比柴下好.
而且比較舊基慧.  都唔差喎.

我估可能今年係最好的一年.  聽聞此校老師很有愛心. 學生們都很喜歡上學.  不知是否真的 ?




原文章由 深井媽咪 於 07-7-20 23:35 發表
我個女今天回柴天上幫老師做野,本來用了手機幫我把派位結果派下來,不過由於解像度太低,所以無法UPLOAD,不過她把結果筆錄下來,結果如下 :
英中
可風                         16人
荃官                         13人
何傳耀                      18人
佛教善德英文中學         1人
安柱                           2人
蕭明                           7人
保祿六世                     4人
林護                           5人
KING'S                       1人

                      ...

作者: peggy    時間: 07-7-30 17:47

原文章由 hat 於 07-7-30 14:41 發表
其實柴下都派得唔錯.  不過就咁睇柴上今年派得比柴下好.
而且比較舊基慧.  都唔差喎.
我估可能今年係最好的一年.  聽聞此校老師很有愛心. 學生們都很喜歡上學.  不知是否真的 ?


我囝囝在柴天上午校升小二, 我覺得d老師很nice有愛心, 我時常打電話找班主任了解囝囝在校的情況, 她沒有嫌我煩 , 還很有耐性和我傾. 而囝囝很喜歡上學, 有一次他發高燒 , 不讓他上學 , 他竟然大哭呢!
作者: 深井媽咪    時間: 07-7-30 22:39

柴天上的老師真的很有愛心,又NICE, 你看!我的女兒已經畢業了,都在暑假的時候,回校幫老師忙,她不但非常樂意,而且覺得是一種光榮,我也由她去, 因為我覺得她的老師真的把她教得非常好 .說真的,她以前可能被我寵慣吧,標準大小姐一個,甚麼都要我代勞,這個現象連我的老公也發覺,大家都覺得這不是一件好事. 記得在她五年級的時候,家長日當天,我跟她的班主任談及,HA!!不知道她跟我的女兒怎麼說,她居然慢慢的改變,變得越來越懂事,懂得體諒我的辛勞,懂得我為她付出的心力 ,肯主動分擔家務,肯自動自覺溫習, 每一天回來的時候她都會把學校發生的事情說個不停,我想她很喜歡她的學校吧!

我覺得柴天上真的是一間不錯的學校, 所以我的兒子來年都上柴天上小一,有沒有其他媽咪都是九月去柴天上的,得閑傾傾吧!




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5