教育王國
標題: 請幫忙 - 『荃灣』邊間小學好? [打印本頁]
作者: m3 時間: 07-7-11 11:03 標題: 請幫忙 - 『荃灣』邊間小學好?
大家好,
我姐姐有一個囡囡,出年小一,今年要選小學,但係我們一家人之前都唔係住『荃灣』,唔知邊間好,佢自己就有3位心水,
1.荃灣官立小學
2.香港浸信會小學(麗城)
3.基慧小學(馬灣)
請問e3間好嗎?邊間好d?唔知第一個夠唔夠分同埋難唔難入呢?請大家比d意見,如果麻麻地請問邊間好呢?
唔該晒 :loveliness:
[ 本文章最後由 m3 於 07-7-11 11:05 編輯 ]
作者: cnc 時間: 07-7-11 14:06
1. 荃官(比較傳統教學)
2. 浸聯(活動教學p.1-p.3比較輕鬆)
3. 基慧(在1同2之間)
其實以上可作參考,我都係問其他家長比意見.
作者: Irene1121 時間: 07-7-11 14:37
阿仔本屬葵青區,但我卻於第一次的自行分配學位中選了荃灣區的天主教石鐘山紀念小學,可參考一下。
他們以資訊科技為教學目標,似油麻地天主教小學,今年他們被Microsoft微軟挑選為以軟件作教學的兩間小學的其中一間,活動教學、小三後有電子白板用、有無紙美術項目、用紐西蘭的Big Book教英文、英文水平遠超全港的平均分,那些用普通話上課的小朋友的國語真的很厲害,校長及副校長的理念及表態,是值得尊崇的。
以上是我不二之選的感覺,希望有更多資深的小二以上的家長可給予多些意見吧。
作者: m3 時間: 07-7-11 16:16
Hi Irene1121,
多謝您寶貴的意見!
我想問下我姐姐個囡囡係「第一個小朋友」理應已有"15分"在手,但係佢唔係天主教徒,咁夠唔夠分入依間學校呢?
同埋間小學係「荃灣」邊個位置呢?
請回覆.麻麻煩晒您!
原文章由 Irene1121 於 07-7-11 14:37 發表 
阿仔本屬葵青區,但我卻於第一次的自行分配學位中選了荃灣區的天主教石鐘山紀念小學,可參考一下。
他們以資訊科技為教學目標,似油麻地天主教小學,今年他們被Microsoft微軟挑選為以軟件作教學的兩間小學的 ...
作者: jk67jk 時間: 07-7-11 16:27
原文章由 m3 於 07-7-11 16:16 發表 
Hi Irene1121,
多謝您寶貴的意見!
我想問下我姐姐個囡囡係「第一個小朋友」理應已有"15分"在手,但係佢唔係天主教徒,咁夠唔夠分入依間學校呢?
同埋間小學係「荃灣」邊個位置呢?
請回覆.麻麻煩 ...
石小開始上位, 15分未必入得到, 要睇該年有20分以上的人數。 若然心目中選定佢, 就必要幾round 都選佢做 1st choice.
石小在海灣花園路口, 亦即海濱花園入口。
作者: Irene1121 時間: 07-7-11 18:05
m3,
對啊!石小於1997年創校,詳情請登入http://www.scs.edu.hk
校長話個個學生都好開心返學,屋苑的家長話佢哋真係幫個仔無揀錯學校喎,有認識此校的家長又話石小培育小孩創意及靈活。
我阿仔都是「第一個小朋友」15分,但我哋專登帶佢去拜神,好好彩在首輪的自行分配抽中而入咗。
因近兩三年開始多人爭入石小(但較其他傳統的名校少人爭好多),所以睇你Lucky與否。識石小的家長都知佢好,你哋去Search下啦。
專家建議,如第一輪落空(可跨區),而你又是跨區的話,在第二輪在跨區處只填石小在第一選,第二第三選留空,另在屬區網內的才作他選。如不好彩第一輪落空了,不要氣餒,你們要研究下。
校長話如要叩門,基本是要在每部分都以石小為首選,才會盡量成就各家長的意願及誠意喎。
就算阿仔在幼稚園四年內年年有獎攞,但我們不會俾佢入讀傳統的名校,不想佢死讀書攞高分,資訊科技是將來的大發展,而且石小標榜「未來小學」,又唔想揀油天同咁多人爭,所以石小是我的不二之選。
但仍視乎父母想孩子將來的發展及小朋友的長處强項,阿仔明顯是Fine Art富創意的小孩,希望石小有所培育。
希望更多前輩多發言。
原文章由 jk67jk 於 07-7-11 16:27 發表 
石小開始上位, 15分未必入得到, 要睇該年有20分以上的人數。 若然心目中選定佢, 就必要幾round 都選佢做 1st choice.
石小在海灣花園路口, 亦即海濱花園入口。
作者: m3 時間: 07-7-12 14:48
Hi Irene1121,
多謝您寶貴的意見!
我已經話o左比我姐姐知喇!佢話唔知自己係唔係跨區喎!佢check下,亦會多d留意"石小"。多謝您!
但係佢又擔心太多人選依間唔夠人掙,佢就嚟煩屎
做家長真係煩。
如大家再有意見,請提供。

作者: tamama2007 時間: 07-7-12 15:42 標題: 石鐘山
Hi, Irene1121
請問多唔多project 做, 小朋友是否很開心的? 紀律和校風如何?
老師好不好?
thanks
:
作者: Irene1121 時間: 07-7-12 22:14
阿仔今年九月才讀小一啊!要等D前輩答到呀。:D
隣舍話成日有project 做,活動教學嘛。
海濱花園不是被屋邨包圍,而有心俾小朋友入學的家長應該不是隨隨便便、求其揾間小學的心態呢。
原文章由 tamama2007 於 07-7-12 15:42 發表 
Hi, Irene1121
請問多唔多project 做, 小朋友是否很開心的? 紀律和校風如何?
老師好不好?
thanks
:
作者: 010 時間: 07-7-13 00:19
得15分,2-實入唔到,因每年20分都要抽.
3-今年都好熱,15分約得3-4個入到,
1-唔係好清楚.
我個人中意3-基慧小學(馬灣).
佢來緊7/15開放日,你可叫姐姐去參觀一下,
任何人仕都可以去嫁!
原文章由 m3 於 07-7-11 11:03 發表 
大家好,
我姐姐有一個囡囡,出年小一,今年要選小學,但係我們一家人之前都唔係住『荃灣』,唔知邊間好,佢自己就有3位心水,
1.荃灣官立小學
2.香港浸信會小學(麗城)
3.基慧小學(馬灣)
請問 ...
作者: LongLongB 時間: 07-7-13 00:49
唔好意思, 基慧小學(馬灣)開放日應該是14/7,我都會去參觀.這間學校的環境設施十分好.
作者: m3 時間: 07-7-13 16:41
Hi 010,
我已經通知左姐姐叫佢一定要去參觀喇!唔該晒:D
原文章由 010 於 07-7-13 00:19 發表 
得15分,2-實入唔到,因每年20分都要抽.
3-今年都好熱,15分約得3-4個入到,
1-唔係好清楚.
我個人中意3-基慧小學(馬灣).
佢來緊7/15開放日,你可叫姐姐去參觀一下,
任何人仕都可以去嫁!
作者: m3 時間: 07-7-13 16:52
Hi LongLongB,
我姐姐打左去"基慧小學(馬灣)"問喇!
佢開放日係o係 (14/7)1-5pm
佢會同囡囡一齊去參觀o下
唔該晒 :D
如大家仍有其他意見,請提點o下.謝謝!
原文章由 LongLongB 於 07-7-13 00:49 發表 
唔好意思, 基慧小學(馬灣)開放日應該是14/7,我都會去參觀.這間學校的環境設施十分好.
作者: m3 時間: 07-7-15 01:05
哎!.........
我姐姐今日帶埋囡囡撘咗"佰幾蚊"的士 諗住去"基慧小學(馬灣)"參觀喇......
點知 我姐姐個傻瓜 原來唔知撘"的士"係去唔到"基慧小學(馬灣)" 要轉船或專車先去到
天氣又熱又曬真係慘
我姐姐見咁遠 擔心如果囡囡第時有事要接佢走 到時人又心急 d車船又要限時限刻先入到去 最終.....佢唔選依間小學喇!:(
但係又唔知邊間好 同容易d入喎
請大家好心,再比d意見我地喇 Please

[ 本文章最後由 m3 於 07-7-15 01:06 編輯 ]
作者: cnc 時間: 07-7-15 10:50
哎!你姐姐住荃灣邊到呀?可以坐校車返學o架
不過有一間都可考慮下-寶血會伍秀明紀念學校
你可去討論區睇下o架
有朋友女兒讀過都推薦.
可以考慮下啦!!
原文章由 m3 於 07-7-15 01:05 發表 
哎!.........
我姐姐今日帶埋囡囡撘咗"佰幾蚊"的士 諗住去"基慧小學(馬灣)"參觀喇......
點知 我姐姐個傻瓜 原來唔知撘"的士"係去唔到"基慧小學(馬灣)" 要轉船或專車先去到
...
作者: CSW 時間: 07-7-15 15:19
的而且確, 交通是很多家長考慮的因數。不過, 說真的荃灣有多間小學都辦得不錯, 伍季明是其中一家, 另外浸聯會、石鐘山、荃官等也是很多家長的favourites。
其實昨天在荃灣地鐵站有校巴每20分鐘一班載到你入學校內, 很方便, 我丈夫還來回了兩次帶其他家人進去, 每次都是15分鐘以內便到達。平時的話, 在青衣和葵芳坐shuttle入去也很方便。沒關係啦, 每位家長的concerns不一樣, 我相信小孩子讀這些學校都很開心的。
原文章由 cnc 於 07-7-15 10:50 發表 
哎!你姐姐住荃灣邊到呀?可以坐校車返學o架
不過有一間都可考慮下-寶血會伍秀明紀念學校
你可去討論區睇下o架
有朋友女兒讀過都推薦.
可以考慮下啦!!
作者: cnc 時間: 07-7-15 19:39
更正"伍季明"
原文章由 cnc 於 07-7-15 10:50 發表 
哎!你姐姐住荃灣邊到呀?可以坐校車返學o架
不過有一間都可考慮下-寶血會伍秀明紀念學校
你可去討論區睇下o架
有朋友女兒讀過都推薦.
可以考慮下啦!!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |