教育王國

標題: 叩門請教 [打印本頁]

作者: hinhinmami    時間: 07-7-11 09:11     標題: 叩門請教

請問如果是大仔,宗教是天主教,你們會叩門邊間小學呢??
作者: Unclejt    時間: 07-7-11 09:20

原文章由 hinhinmami 於 07-7-11 09:11 發表
請問如果是大仔,宗教是天主教,你們會叩門邊間小學呢??

叩門or 自行分配學位?
作者: hinhinmami    時間: 07-7-12 21:34

sorry, 唔係好熟依家個制度,我諗應該是自行分配!
原文章由 Unclejt 於 07-7-11 09:20 發表

叩門or 自行分配學位?





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5