教育王國
標題: 叩門請教 [打印本頁]
作者: hinhinmami 時間: 07-7-11 09:11 標題: 叩門請教
請問如果是大仔,宗教是天主教,你們會叩門邊間小學呢??
作者: Unclejt 時間: 07-7-11 09:20
原文章由 hinhinmami 於 07-7-11 09:11 發表 
請問如果是大仔,宗教是天主教,你們會叩門邊間小學呢??
叩門or 自行分配學位?
作者: hinhinmami 時間: 07-7-12 21:34
sorry, 唔係好熟依家個制度,我諗應該是自行分配!
原文章由 Unclejt 於 07-7-11 09:20 發表 
叩門or 自行分配學位?
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |