教育王國
標題: 塘尾道官立小學升中派位 [打印本頁]
作者: virgokaren 時間: 07-7-10 17:13 標題: 塘尾道官立小學升中派位
派得好唔好?
P.5-P.6 係咪 A-F 班跟成績排?
P.5E 考第二,有無機會係band 1?
Thanks!
作者: virgokaren 時間: 07-7-11 16:54
原文章由 virgokaren 於 07-7-10 17:13 發表 
派得好唔好?
P.5-P.6 係咪 A-F 班跟成績排?
P.5E 考第二,有無機會係band 1?
Thanks!
Any body know????
作者: chrischeung 時間: 07-7-12 00:01
我睇書得三成入BAND1,吾系几好喎..
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |