教育王國

標題: 塘尾道官立小學升中派位 [打印本頁]

作者: virgokaren    時間: 07-7-10 17:13     標題: 塘尾道官立小學升中派位

派得好唔好?
P.5-P.6 係咪 A-F 班跟成績排?
P.5E 考第二,有無機會係band 1?
Thanks!
作者: virgokaren    時間: 07-7-11 16:54

原文章由 virgokaren 於 07-7-10 17:13 發表
派得好唔好?
P.5-P.6 係咪 A-F 班跟成績排?
P.5E 考第二,有無機會係band 1?
Thanks!


Any body know????
作者: chrischeung    時間: 07-7-12 00:01

我睇書得三成入BAND1,吾系几好喎..




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5