教育王國

標題: 舊書點處理好 [打印本頁]

作者: Cathyneo    時間: 07-7-10 16:12     標題: 舊書點處理好

剛買左新書,有成40本,舊嗰啲點算好?各位可否提供建議?
作者: lulumama    時間: 07-7-10 18:19

Pls check PM!

原文章由 Cathyneo 於 07-7-10 16:12 發表
剛買左新書,有成40本,舊嗰啲點算好?各位可否提供建議?

作者: NLa    時間: 07-7-11 11:00

pls check pm
作者: 印第安公主    時間: 07-7-11 11:11

http://www.jusco.com.hk/chi/pdf/Poster_20070630.pdf
作者: 綽盈媽咪    時間: 07-7-11 16:41

Cathyneo

如果唔要,不如比我. (如英文,READING BOOK,普通話)

原文章由 Cathyneo 於 07-7-10 16:12 發表
剛買左新書,有成40本,舊嗰啲點算好?各位可否提供建議?

[ 本文章最後由 綽盈媽咪 於 07-7-11 16:46 編輯 ]
作者: nice1314    時間: 07-7-11 21:09

我都吾知點處理好 d舊書畫過又用過,
比人好似吾係咁好
作者: phoebelamlam    時間: 07-7-11 21:43

原文章由 nice1314 於 07-7-11 21:09 發表
我都吾知點處理好 d舊書畫過又用過,
比人好似吾係咁好



我都係呀,比人人地又可能唔鍾意,
掉左去又好似唔知點喎
作者: lemonma    時間: 07-7-11 22:14

我就唔會咁快掉, 比小朋友有需要時攞番用嚟睇, 特別係英文科. 啱啱開始做暑期作業已有唔記得, 我唔講比佢知, 要佢係書到搵答案.  

原文章由 phoebelamlam 於 07-7-11 21:43 發表



我都係呀,比人人地又可能唔鍾意,
掉左去又好似唔知點喎

作者: LOOLOO    時間: 07-7-13 10:23

有沒有一d慈善機構, 收集舊書送去大陸或貧窮地區幫失學的小朋友??   
我不想比人牟利:loveliness:  , 亦想直接幫到無書讀的小朋友!  HK 衰極都有宗援及書簿津貼, 唔會無書讀架.
作者: leews    時間: 07-7-15 12:09

原文章由 LOOLOO 於 07-7-13 10:23 發表
有沒有一d慈善機構, 收集舊書送去大陸或貧窮地區幫失學的小朋友??  


唔少團體都在五六月有收書行動, 有d只收故事書, 有d連教科書都收, 你可以睇睇, 不過作業就真係通常都唔收, 不如留來溫習用.
六年班的TSA要考晒一至六年級中英數三科野架.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5