教育王國
標題: 舊書點處理好 [打印本頁]
作者: Cathyneo 時間: 07-7-10 16:12 標題: 舊書點處理好
剛買左新書,有成40本,舊嗰啲點算好?各位可否提供建議?
作者: lulumama 時間: 07-7-10 18:19
Pls check PM!
原文章由 Cathyneo 於 07-7-10 16:12 發表 
剛買左新書,有成40本,舊嗰啲點算好?各位可否提供建議?
作者: NLa 時間: 07-7-11 11:00
pls check pm
作者: 印第安公主 時間: 07-7-11 11:11
http://www.jusco.com.hk/chi/pdf/Poster_20070630.pdf
作者: 綽盈媽咪 時間: 07-7-11 16:41
Cathyneo
如果唔要,不如比我. (如英文,READING BOOK,普通話)
原文章由 Cathyneo 於 07-7-10 16:12 發表 
剛買左新書,有成40本,舊嗰啲點算好?各位可否提供建議?
[ 本文章最後由 綽盈媽咪 於 07-7-11 16:46 編輯 ]
作者: nice1314 時間: 07-7-11 21:09
我都吾知點處理好
d舊書畫過又用過,
比人好似吾係咁好
作者: phoebelamlam 時間: 07-7-11 21:43
原文章由 nice1314 於 07-7-11 21:09 發表 
我都吾知點處理好
d舊書畫過又用過,
比人好似吾係咁好
我都係呀,比人人地又可能唔鍾意,
掉左去又好似唔知點喎

作者: lemonma 時間: 07-7-11 22:14
我就唔會咁快掉, 比小朋友有需要時攞番用嚟睇, 特別係英文科. 啱啱開始做暑期作業已有唔記得, 我唔講比佢知, 要佢係書到搵答案.
原文章由 phoebelamlam 於 07-7-11 21:43 發表 
我都係呀,比人人地又可能唔鍾意,
掉左去又好似唔知點喎
作者: LOOLOO 時間: 07-7-13 10:23
有沒有一d慈善機構, 收集舊書送去大陸或貧窮地區幫失學的小朋友??
我不想比人牟利:loveliness: , 亦想直接幫到無書讀的小朋友! HK 衰極都有宗援及書簿津貼, 唔會無書讀架.
作者: leews 時間: 07-7-15 12:09
原文章由 LOOLOO 於 07-7-13 10:23 發表 
有沒有一d慈善機構, 收集舊書送去大陸或貧窮地區幫失學的小朋友??
唔少團體都在五六月有收書行動, 有d只收故事書, 有d連教科書都收, 你可以睇睇, 不過作業就真係通常都唔收, 不如留來溫習用.
六年班的TSA要考晒一至六年級中英數三科野架.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |