教育王國

標題: 受惠新制 鮮魚行Band1生倍升 [打印本頁]

作者: mrs.so    時間: 07-7-10 10:03     標題: 受惠新制 鮮魚行Band1生倍升

http://hk.news.yahoo.com/070709/12/2b3yp.html

中學係用BANDING去衡量, 咁新制下, 係唔係小學都用BANDING劃分呀?
作者: a961115    時間: 07-7-10 13:24

原文章由 mrs.so 於 07-7-10 10:03 發表
http://hk.news.yahoo.com/070709/12/2b3yp.html

中學係用BANDING去衡量, 咁新制下, 係唔係小學都用BANDING劃分呀?


對梁校長來說真是好消息,加油!




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5