教育王國
標題: 受惠新制 鮮魚行Band1生倍升 [打印本頁]
作者: mrs.so 時間: 07-7-10 10:03 標題: 受惠新制 鮮魚行Band1生倍升
http://hk.news.yahoo.com/070709/12/2b3yp.html
中學係用BANDING去衡量, 咁新制下, 係唔係小學都用BANDING劃分呀?
作者: a961115 時間: 07-7-10 13:24
原文章由 mrs.so 於 07-7-10 10:03 發表 
http://hk.news.yahoo.com/070709/12/2b3yp.html
中學係用BANDING去衡量, 咁新制下, 係唔係小學都用BANDING劃分呀?
對梁校長來說真是好消息,加油!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |