教育王國

標題: 荃灣石中山好不好? [打印本頁]

作者: tammywong21    時間: 07-7-10 00:52     標題: 荃灣石中山好不好?

本人兒子9月份要報小學,想了解石中山好不好?
請給點意見,本人兒子是青衣區.
作者: 701003    時間: 07-7-10 08:58

原文章由 tammywong21 於 07-7-10 00:52 發表
本人兒子9月份要報小學,想了解石中山好不好?
請給點意見,本人兒子是青衣區.

青衣去荃灣海濱讀小一 隔涉咗D 天主教石鐘山紀念小學唔錯架
作者: Nymph_    時間: 07-7-10 14:51

呢間亦唔係易入架.

作者: hkttm    時間: 07-7-10 16:21

石鍾山雖然無浸聯,官小o甘熱. 但係近年就慢慢熱起來.
以前自行15分都入到,但今年就要20分.
學校無公佈升中band 1 percent.(聽講40% band1)
但相信今年升中轉制後,band 1 percent 會增加.

Hope can help you!




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5