教育王國
標題: 深水 [打印本頁]
作者: maylinlam 時間: 07-7-9 23:34 標題: 深水
我想搬去深水
作者: tytc_lau 時間: 07-7-9 23:37
原文章由 maylinlam 於 07-7-9 23:34 發表 
我想搬去深水
是因為 英華 ?
作者: maylinlam 時間: 07-7-9 23:39 標題: 深水步
點解打
作者: maylinlam 時間: 07-7-11 10:39 標題: Sham Shui Po
Why I type the message can' shown
. It's not first time like that, is it my chinese version has problem
Anybody know which good primary in Sham shui PO (the best boy and girl)
Thanks
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |