教育王國
標題: 嘉諾撒聖家學校 [打印本頁]
作者: daichoigo 時間: 07-7-9 14:40 標題: 嘉諾撒聖家學校
想問有無你地囡囡讀緊聖家九龍城? 因為想知道這間學校
- 功課多唔多? 學期最尾個一次考試係咪考last 學期的, 不是全年課程都考?
- 小一通常會有咪課外活動?
- 平時默書範圍係咪好大, 我怕小朋友會温得吃力
請比d 意見. 謝謝!!
作者: simsim 時間: 07-7-9 18:39
原文章由 daichoigo 於 07-7-9 14:40 發表 
想問有無你地囡囡讀緊聖家九龍城? 因為想知道這間學校
- 功課多唔多? 學期最尾個一次考試係咪考last 學期的, 不是全年課程都考?
- 小一通常會有咪課外活動?
- 平時默書範圍係咪好大, 我怕小朋友會温 ...
功課一般啦,平均每日六樣,星期五會較多。考試每年三次,分三學段,每次只考該學段的東西。課外活動則較少,小一會輪流參與唔同活動而配合多方面發展。默書中文開學默一課,學期中默兩課,有背默。英文基本上默一課,我覺得好睇小朋友幼稚園有無默書測驗的習慣,如果有,應該唔難應付。
作者: daichoigo 時間: 07-7-9 21:51
simsim,
多謝及唔該晒你的回覆!
其實我好緊張因為囡囡本身剛讀完的幼稚園完全無默書的. 所以擔心佢上小學會幾辛苦, 9月囡囡會讀呢間小學, 所以我想問下意見關於考試默書.
我還想問默書的範圍, 老師係咪每次都會講清楚會默那課, 還是範圍會有成幾課但只默其中一課呢? 背默的話會唔會好多的?
英文堂係咪外國人教的? 有無phonics學?
謝!
原文章由 simsim 於 07-7-9 18:39 發表 
功課一般啦,平均每日六樣,星期五會較多。考試每年三次,分三學段,每次只考該學段的東西。課外活動則較少,小一會輪流參與唔同活動而配合多方面發展。默書中文開學默一課,學期中默兩課,有背默。英文基本上 ...
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |